Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk

Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk

6,4
5 oceny

Ocena wg platformy:

NS -
PC 5.0
PS4 6.8
PS Vita -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nippon Ichi Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
28.09.2017
Europa:
18.09.2018
Producent:
Nippon Ichi Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
28.09.2017
Europa:
18.09.2018

Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk - opis gry

Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk to japońska gra RPG w konwencji dungeon crawlera wyprodukowana przez studio Nippon Ichi i wydana na Zachodzie przez NIS America. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsolach PlayStation Vita (tylko Japonia), PlayStation 4 i Nintendo Switch.

Przedstawiona historia zabiera nas do fikcyjnego miasta Refrain, nieopodal którego znajduje się przeklęty labirynt o niezbadanym wnętrzu. Ze względu na nałożoną na niego klątwę, mieszkańcy Refrainu szybciej umierają - czas ich życia zostaje znacznie zredukowany. Szansą na wyjście z tej beznadziejnej sytuacji zdaje się być niespodziewana wizyta wiedźmy - Dronii, która wraz ze swoją służką Luką pragnie zagłębić się w przeklętą budowlę i odkryć jej sekret. Pomaga jej w tym magiczna księga pozostawiona ponoć przez śmiałka, który zdołał dotrzeć do głębin labiryntu i wrócić żywy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pod względem rozgrywki produkcja Nippon Ichi przypomina serię Etrian Odyssey z przenośnych konsol Nintendo. Tak jak i tam, tu też wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby zarówno podczas eksploracji, jak i walki. Patent wyróżniający Coven… na tle konkurencji polega na tym, że w drużynie możemy mieć kilkudziesięciu walczących. W praniu wygląda to w ten sposób, że tworzymy oddziały składające się z wojowników-marionetek (kilka ich rodzajów; każdy różni się umiejętnościami), a jeden taki oddział liczyć może maksymalnie ośmiu podkomendnych. Podczas starć znaczenie ma formacja i współpraca między podopiecznymi. Co więcej, istotnym elementem systemu walki jest także możliwość niszczenia części ciał przeciwnika, przez co ograniczamy jego możliwości (przeciwnik to samo zrobić może jednak z nami).

Poza walką możemy także pozyskiwać zdolności, które pomagają w trakcie eksploracji, np. pozwalają niszczyć ściany.

Wspomniane miasto Refrain pełni funkcję bazy wypadowej, do której możemy wracać, aby uzupełnić zapasy, pozyskać przydatne informacje itd.

Wideo - Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper