Killing Floor 2

Killing Floor 2

6,8
44 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.9
PS4 6.3
XONE 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Tripwire Interactive
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
18.11.2016
Europa:
18.11.2016
Polska:
18.11.2016
Producent:
Tripwire Interactive
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
18.11.2016
Europa:
18.11.2016
Polska:
18.11.2016

Recenzja redakcji

Recenzja: Killing Floor 2 (PS4)
8.0
Recenzja: Killing Floor 2 (PS4)
PS4
Pokaż kolejne recenzje

Killing Floor 2 - opis gry

Killing Floor 2 to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez amerykańskie studio Tripwire Interactive i wydana w Europie przez Deep Silver. Tytuł ukazał się na komputerach oraz na PlayStation 4 i Xboksach One. 

Gra jest bezpośrednią kontynuacją pierwszej części i rozgrywa się miesiąc po wydarzeniach tam przedstawionych. Po incydencie w korporacji biotechnologicznej o nazwie Horzine powstają Zeds - istoty przywodzące na myśl zombie. Doprowadza to do straszliwej katastrofy, w wyniku której najpierw upadają kraje Unii Europejskiej, a później epidemia rozlewa się również na inne części świata.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pomimo tego punktu wyjścia produkcja Tripwire nie stawia nacisku na fabułę. Grać możemy sami lub w co-opie z kilkoma osobami. Akcję, jak wspomniano na wstępie, obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Rozgrywka sprowadza się do walki z kolejnymi falami Zedów, których liczba zależna jest od tego, ile osób gra. Kolejne fale są coraz liczniejsze, a na samym końcu walczymy z bossem. Nasza postać dysponuje bronią palną, bronią białą, szczepionką oraz spawarką przydającą się do blokowania przejść. Na mapach, gdzie mają miejsce zmagania, losowo porozrzucane inne bronie, pancerze oraz amunicję, choć warto mieć na względzie, że ilość przedmiotów (ich ciężar) jakie możemy mieć przy sobie jest ograniczona.

Po sprzątnięciu Zeda jesteśmy nagradzani kasą oraz doświadczeniem. Zabijając przeciwników efekciarsko, np. headshotem, możemy z kolei włączyć tak zwany “zed time”, podczas którego czas wokół nas/innych gracza wyhamowuje. W razie utraty całej energii/zdrowia nasza postać umiera i nie respawnuje się do czasu nadejścia nowej fali. Jeśli padną wszyscy, zmagania kończą się niepowodzeniem.

Jeszcze przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki możemy wybrać perki, czyli zdolności, które wiążą się z rozmaitymi korzyściami podczas rozgrywki: np. możliwością zadawania większych obrażeń, leczenia towarzyszy broni czy szybszego spawania. Z czasem umiejętności można rozwijać.

Co warto dodać, oprócz walk z truposzami gracze mogę też rywalizować ze sobą nawzajem.

Wideo - Killing Floor 2

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper