Call of Duty Classic

Call of Duty Classic

7,9
78 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 7.8
X360 8.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Infinity Ward
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
12.5 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
02.12.2009
Europa:
02.12.2009
Producent:
Infinity Ward
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
12.5 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
02.12.2009
Europa:
02.12.2009

Call of Duty Classic - opis gry

Call of Duty Classic to strzelanina fpp rozgrywająca się w czasach II Wojny Światowej wyprodukowana przez studio Infinity Ward i wydana przez Activision w dystrybucji cyfrowej na PlayStation 3 i Xboxa 360. Gra była remasterem pierwszej części Call of Duty.

Call of Duty Classic, podobnie jak pierwowzór, pozwala nam rozegrać trzy kampanie: amerykańską, brytyjską i sowiecką (poza tym jest jeszcze multi dla maks. ośmiu osób). Akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby i w trakcie rozgrywki używamy rzecz jasna broni charakterystycznych dla epoki. Strukturę gry oparto na misjach - na każdym poziomie musimy bowiem zrealizować stawiane przed nami zadania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nasz podopieczny ma dwa podstawowe ‘sloty’ na broń - jeden zajmuje pistolet, drugi granaty (maksymalnie dziesięć sztuk). Żołnierz, którym gramy, nie ma nieskończenie przepastnych kieszeni, toteż decyzja o tym jaki sprzęt wziąć miewa niebagatelne znaczenie. Podczas rozgrywki napotkamy też bronie będące integralną częścią danego poziomu, np. stacjonarne karabiny maszynowe.

O stanie zdrowia podopiecznego informuje pasek energii, który kurczy się wraz z kolejnymi obrażeniami. W pierwszej części Call of Duty, w odróżnieniu od następców, nie ma samoregenerującego się zdrowia. Żeby wrócić do formy, potrzebujemy porozrzucanych tu i ówdzie apteczek. Ważną rolę w trakcie batalii odgrywa też właściwe wykorzystanie elementów otoczenia, które umożliwiają nam uniknięcie nieprzyjacielskiego ognia.

Call of Duty w momencie premiery wyróżniało się realizmem. Gra starała się możliwie najwierniej przedstawić sytuację na polu walki. Żolnierz, w którego się wcielamy, nie był sam - w misji wspierali go towarzysze kierowani przez stuczną inteligencję. Także niektóre efekty (jak ogłuszenie po wybuchu pocisku artyleryjskiego) w znaczny sposób uatrakcyjniały wojenną otoczkę.

Wideo - Call of Duty Classic

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper