Lumo

Lumo

3,8
13 oceny

Ocena wg platformy:

NS 2.0
PC 6.0
PS4 3.7
XONE 5.0
PS Vita 3.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Triple Eh?
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
24.05.2016
Europa:
24.05.2016
Producent:
Triple Eh?
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
24.05.2016
Europa:
24.05.2016

Recenzja redakcji

Recenzja: Lumo (PS4)
Patryk Dzięglewicz

Patryk Dzięglewicz

7.0
Recenzja: Lumo (PS4)
PS4
Pokaż kolejne recenzje

Lumo - opis gry

Lumo to gra action-adventure wyprodukowana przez niezależne studio Triple Eh? I wydana przez Rising Star Games. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych (Windows, Linux, OS X) oraz na konsolach PlayStation 4, PlayStation Vita i Xbox One.

Lumo to tytuł, który inspiruje się zapomnianymi izometrycznymi grami zręcznościowymi pokroju Marble Madness czy Solstice (zwłaszcza tą drugą). Produkcja studia Triple Eh? nie stawia nacisku na historię - wcielamy się tu w dzieciaka, który podczas zabawy przy automacie z grami zostaje wciągnięty do wirtualnego świata (trochę jak w filmie Tron).

Dalsza część tekstu pod wideo

Na przejście czeka tu ponad czterysta komnat wypełnionych rozmaitymi wyzwaniami, zarówno tymi bardziej zręcznościowymi, jak i takimi wymagającymi ruszenia głową. Nasz podopieczny może wykonywać różne czynności. Na przykład przestawiać skrzynie, skakać przez przepaście czy unikać pułapek. Wpływ niektórych z tych czynności nie ogranicza się tylko do tego, co dzieje się w jednym pomieszczeniu. Wrzucenie kostki mydła do brudnej wody w jednym miejscu prowadzi do powstania baniek, dzięki którym będziemy mogli przebyć niebezpieczną przepaść gdzie indziej.

Z czasem dochodzą nowe patenty uatrakcyjniające rozgrywkę. Po pierwsze, główny bohater ma na początku skromne możliwości. Nie potrafi pływać, nie radzi sobie nawet zbyt dobrze ze skakaniem. Dopiero wraz z naszymi postępami ulega to stopniowej zmianie. Po drugie, tu i ówdzie natykamy się na minigierki takie jak jazda kopalnianym wagonikiem. Twórcy przygotowali ich kilka.

Do wyboru mamy dwa poziomy trudności - ‘współczesny’ oraz oldskulowy. Ten pierwszy został zaimplementowany z myślą o graczach, którzy nie chcą się frustrować. Otrzymujemy w nim nieograniczoną liczbę żyć, mapkę oraz możliwość zapisania stanu gry w każdym pomieszczeniu. Oldskulowy z kolei pozbawia nas tych dwóch ostatnich rzeczy a liczba żyć jest ograniczona.

Wideo - Lumo

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper