Slain: Back from Hell

Slain: Back from Hell

7,5
13 oceny

Ocena wg platformy:

NS 6.5
PC 8.3
PS4 6.8
XONE 9.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Wolf Brew Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
9 godzin
Premiery
Świat:
24.03.2016
Europa:
24.03.2016
Producent:
Wolf Brew Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
9 godzin
Premiery
Świat:
24.03.2016
Europa:
24.03.2016

Recenzja redakcji

Recenzja: Slain: Back from Hell (PS4)
7.0
Recenzja: Slain: Back from Hell (PS4)
PS4

Slain: Back from Hell - opis gry

Slain: Back From Hell to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana przez niezależne studio Wolf Brew Games. Tytuł ukazał się pierwotnie na komputerach, a później został przeniesiony także na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Pod względem rozgrywki przypominał on klasyczne odsłony serii Castlevania.

Fabuła - Slain: Back From Hell

Dalsza część tekstu pod wideo

W grze wcielamy się w postać niejakiego Bathoryna, który wraca z piekieł do świata żywych po to, aby uratować krainę Chalh przed wampirzym lordem Vrollem.

Rozgrywka - Slain: Back From Hell

Back From Hell to w rzeczywistości druga wersja Slain. Pierwsza ukazała się tylko na komputerach, zbierając raczej średnie oceny. Nowością jest usprawniona mechanika, ale poza tym wyeliminowano też dość liczne techniczne bugi obecne w pierwowzorze. Pod względem rozgrywki gra przywodzi na myśl klasyczne odsłony serii Castlevania, w których brnęliśmy przed siebie eliminując stawiające opór rzesze straszydeł.

Bardziej niż na sekcje zręcznościowe i pokonywanie przeszkód gra stawia nacisk na walkę. Twórcy przygotowali całkiem rozbudowany system. Mamy tu zatem trzy różne bronie, możliwość odpalania potężniejszych ataków poprzez ich ‘naładowanie’, ataki z powietrza, różne zaklęcia (zużywają wskaźnik many), blokowanie, uniki oraz wyprowadzanie kontrataków po wykonaniu udanego uniku. Co warto dodać, nie wszystkie umiejętności dostępne są od początku naszych zmagań.

Na naszej drodze spotkamy rozmaitych nieprzyjaciół. Szkielety, insektopodobne demony, zjawy, ciskające pociskami statuy itd. itp. Każdy przeciwnik ma jakąś swoją piętę achillesową, którą warto odkryć jeśli chcemy ułatwić sobie zadanie. Do tego dochodzą także bossowie, często o sporych gabarytach, z którymi pojedynki zaprojektowane są tak, byśmy musieli znaleźć właściwą strategię działania.

Gra podzielona jest na levele (całość można ukończyć w około sześć godzin). Nie ma w niej elementów RPG ani craftingu.

Wideo - Slain: Back from Hell

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper