Lumines: Electronic Symphony

Lumines: Electronic Symphony

7,1
53 oceny

Ocena wg platformy:

PS Vita 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Q Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Śr. czas:
17.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.02.2012
Europa:
22.02.2012
Polska:
22.02.2012
Producent:
Q Entertainment
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Logiczna
Śr. czas:
17.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.02.2012
Europa:
22.02.2012
Polska:
22.02.2012

Lumines: Electronic Symphony - opis gry

Lumines: Electronic Symphony zostało stworzone z myślą o konsoli PlayStation Vita. Gra została wydana w 2012 roku i choć pozostaje wierna swoim korzeniom, oferuje również zupełnie nowe rozwiązania.

W Lumines: Electronic Symphony nie zaimplementowano obsługi ekranu i panelu dotykowego – grę kontrolujemy wyłącznie przy pomocy grzybków analogowych i przycisków. Tytuł wspiera jednak takie mechanizmy jak choćby Near, pozwalający na wymianę danych pomiędzy dwoma, mijającymi się w bliskiej odległości, graczami.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Twórcy, czyli studio Q Entertainment, umieścili w Electronic Symphony garść nowych dla serii rozwiązań. Rozgrywka nie doczekała się wielu zmian i nadal polega na układaniu klocków o tych samych kolorach, by oczyścić oddany w nasze ręce obszar. Klocki muszą tworzyć kwadraty, które zostają usunięte z planszy po najechaniu na nie widocznej na ekranie, pionowej linii. Całość komponuje się z towarzyszącą rozgrywce muzyką, od której zależy tempo gry i dźwięki, jakie wydawane są przez spadające na planszę klocki. Soundtrack składa się z licencjonowanych utworów, wśród których można usłyszeć kawałki takich wykonawców jak Aphex Twin, DJ Tiesto, czy choćby Chemical Brothers.

 

Produkcja cechuje się również w pełni trójwymiarową oprawą graficzną, a dodatkowo do zabawy wprowadzono specjalne rodzaje klocków, które mogą mieć zarówno negatywny, jak i pozytywny wpływ na nasze działania. Oprócz tego w grze zawarto system awatarów - takowe wybieramy przed rozpoczęciem zabawy, dzięki czemu możemy liczyć na pewne ułatwienia z ich strony. Najpierw jednak konieczne jest napełnienie stosownego paska, co wiąże się z zebraniem określonej ilości punktów lub skorzystaniem ze specjalnych triggerów (które jednak zwiększają tempo rozgrywki).

 

Do naszej dyspozycji oddano kilka zróżnicowanych trybów rozgrywki, takich jak Voyage (w którym zaliczamy po kolei następujące po sobie plansze), World Block (gdzie zadaniem graczy z całego świata jest "zbicie" wielkiego klocka) oraz przeznaczony dla najbardziej zaawansowanych Master.

Wideo - Lumines: Electronic Symphony

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper