Milion poligonów...

Gry
539V
Milion poligonów...
YETI | 22.01.2012, 11:40

Naughty Dog w ostatnich latach to niezwykle zapracowane studio. Trzy świetne części Uncharted, które stały się prawdziwą wizytówką PS3, a także The Last of Us, z którym chyba każdy posiadacz konsoli Sony wiąże ogromne nadzieję. W tym czasie studio rozrosło się do dwóch ekip, która jedna pracuje nad wspomnianym wcześniej The Last of Us, zaś deweloperzy odpowiedzialni za trzecią część przygód Nathana zabrali się za tytuł, gdzie jedna postać składa się z... miliona poligonów.Naughty Dog w ostatnich latach to niezwykle zapracowane studio. Trzy świetne części Uncharted, które stały się prawdziwą wizytówką PS3, a także The Last of Us, z którym chyba każdy posiadacz konsoli Sony wiąże ogromne nadzieję. W tym czasie studio rozrosło się do dwóch ekip, która jedna pracuje nad wspomnianym wcześniej The Last of Us, zaś deweloperzy odpowiedzialni za trzecią część przygód Nathana zabrali się za tytuł, gdzie jedna postać składa się z... miliona poligonów.

Zapytacie czy to dużo? Dla przykładu Nathan Drake z drugiej części Uncharted składał się z 30 tysięcy trójkącików, zaś Kratos z God of War III był zbudowany z 20 tysięcy polygonów. Naughty Dog odkryło nowe możliwości procesora CELL? Oczywiście że nie, sprawa jest jasna i przejrzysta, Niegrzeczne Pieski tworzą tytuł na PS4.

Nowa generacja zbliża się wielkimi krokami i jeżeli wierzyć powyższym informacjom, które pochodzą z oficjalnej strony Naughty Dog, przeskok technologiczny między kolejną generacją będzie ogromny. Mam ogromną nadzieję, że czerwcowe E3 zaprezentuje nam próbkę możliwości kolejnej generacji z którą spędzimy kolejne lata.

Źródło: własne

Komentarze (67)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper