Sony uczy się na błędach

Gry
2244V
Sony uczy się na błędach
VergilDH | 10.09.2012, 08:30
John Koller

przekonuje, że błędy, jakie Sony popełniło w trakcie cyklu życiowego PlayStation Portable, wiele firmę nauczyły. Według niego, największym problemem PSP był zalew produkcji z PlayStation 2, tudzież PlayStation 3. Vita tymczasem potrzebuje "unikalnych doświadczeń"...John Koller przekonuje, że błędy, jakie Sony popełniło w trakcie cyklu życiowego PlayStation Portable, wiele firmę nauczyły. Według niego, największym problemem PSP był zalew produkcji z PlayStation 2, tudzież PlayStation 3. Vita tymczasem potrzebuje "unikalnych doświadczeń"...

Jak mówi:

Dalsza część tekstu pod wideo
Problemem, jaki dotyczył PSP, była zbyt duża ilość portów. Było dla nas niezwykle trudne zdefiniowanie tego, co czyni PSP unikalną konsolą. (...) Tymczasem handheld to nie coś, na czym ludzie grają, bo opuszczają swój pokój. To coś, co jest unikalne, co będzie kojarzyć się wyłącznie z PS Vita.

Na potwierdzenie swych słów, Koller przytacza obecność takich produkcji jak Uncharted: Złota Otchłań, WipEout 2048, Resistance: Burning Skies, Call of Duty: Black Ops - Declassified oraz Assassin's Creed III: Liberation. Jak podsumowuje:

Wiadomość jest podobna, ale wydaje mi się, że jej brzmienie będzie odrobinę inne.
Źródło: własne

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper