Activision twierdzi, że Call of Duty jest dalekie od wymarcia

Gry
424V
Activision twierdzi, że Call of Duty jest dalekie od wymarcia
Mateusz Greloch | 25.09.2013, 12:45

W rozmowie z serwisem GameInformer, Eric Hirshberg zajmujący się w Activision dystrybucją powiedział, że długo po tym jak sceptycy wieścili śmierć marce Call of Duty, ta wbrew ich przepowiadaniom ma się dobrze i przynosi coraz większe zyski.W rozmowie z serwisem GameInformer, Eric Hirshberg zajmujący się w Activision dystrybucją powiedział, że długo po tym jak sceptycy wieścili śmierć marce Call of Duty, ta wbrew ich przepowiadaniom ma się dobrze i przynosi coraz większe zyski.

Wiele zasobów, czasu i kapitału jest przeznaczanych na rozwój marki Call of Duty. Zachęcamy deweloperów, by stawiali sobie poprzeczkę coraz wyżej.

Kiedy już się na coś decydujemy, to robimy to z pompą. Podoba mi się skupienie uwagi na poszczególnych elementach, dzięki czemu w całej głębi i rozległości możemy dostrzec te elementy, które zostały dopieszczone z wielką uwagą.

Oczywiście wszystko ma początek u podnóża kreatywności i talentu naszych studiów deweloperskich - oni wiedzą jak robić dobre gry, ale potrzeba współpracy wielu ludzi z wielu działów by wszystko zaiskrzyło.

Czy wiedzieliśmy, że proponowane rozwiązania się przyjmą i zostaną pokochane? Oczywiście że nie, ale czasami wykonanie przechodzi nawet te najbardziej przemyślane oczekiwania.
Dalsza część tekstu pod wideo

Pytanie, czy te słowa wystarczą, by pobić sukces jaki w tym roku odniósł Rockstar ze swoim GTA V? Czas pokaże kto tak naprawdę rządzi na konsolowym rynku.

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper