W Watch_Dogs można grać nie ruszając się z miejsca

Gry
458V
W Watch_Dogs można grać nie ruszając się z miejsca
admin | 27.09.2013, 18:56

Być może Chicago w Watch_Dogs nie dorówna skali Lost Santos z GTA V, lecz Ubisoft stawia na coś innego niż wielkość mapy. Dyrektor kreatywny, Jonathan Morin, uważa, że mnogość pobocznych zajęć to klucz do sukcesu.Być może Chicago w Watch_Dogs nie dorówna skali Lost Santos z GTA V, lecz Ubisoft stawia na coś innego niż wielkość mapy. Dyrektor kreatywny, Jonathan Morin, uważa, że mnogość pobocznych zajęć to klucz do sukcesu.

Bardziej niż na wielkości, zależy nam ilości rzeczy do roboty. Mamy nie tylko duże miasto, ale też takie, w którym jest co robić. Wielu developerów zapomina o tym drugim.

W naszej grze można stać w miejscu przez 10 minut i uzyskiwać dostęp do danych przechodniów, robiąc z nimi co się chce. Można grac nie ruszając się bohaterem z miejsca. Uważam, że takie rzeczy są ważniejsze niż coraz większe tereny. Nie chcę, by powiększanie mapy oddalało tylko od siebie punkt A i B.
Dalsza część tekstu pod wideo

Morin nie uniknął także pytań o podobieństwa do nowego GTA:

W porównaniu do GTA V ujawniają się różnice naszych podejść do tematu. Nie potrzebujesz jeta, jeśli nie musisz przemierzać większych odległości. Uważam, że, przy naszej filozofii, mamy idealnie rozległą mapę.

Stąd też brak helikopterów czy innych powietrznych środków transportu. Wiemy też, że na PlayStation 3 wymagana będzie instalacja Watch_Dogs.

źródło: VG247

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper