Wiedźmin 3: Dziki Gon celuje w 30 klatek na PlayStation 4

Gry
1965V
Wiedźmin 3: Dziki Gon celuje w 30 klatek na PlayStation 4
Mateusz Greloch | 23.12.2013, 12:46

Zaczynają się pierwsze poważne schody z utrzymaniem stałych 60 klatek na sekundę. Twórcy muszą iść na kompromis pomiędzy jakością i płynnością grafiki, więc podobnie jak reszta, CD Projekt RED woli obniżyć ilość klatek, na rzecz dużo lepszej oprawy graficznej.

W wywiadzie dla włoskiego magazynu PC Gamingjeden z pracowników studia - Balázs Török - powiedział:

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak zawsze, celujemy w jak najlepszą oprawę graficzną, a to narzuca ograniczenia. Nie doszliśmy jeszcze do etapu, w którym jesteśmy w stanie podać dokładną rozdzielczość gry, ale w kwestii ilości klatek na sekundę, celujemy w stałe 30 klatek.

Wprawdzie to gra dla pojedynczego gracza, gdzie taki limit nie narzuca aż takich dużych ograniczeń, jednak jak zawsze - takie wiadomości nie napawają optymizmem. Jednak jeśli oprawa graficzna będzie przypominała to, co możemy oglądać na zwiastunach, to CD Projekt RED może dostarczyć jedną z najładniejszych gier nowej generacji.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://pc-gaming.it/

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper