Wiedźmin 3: Dziki Gon celuje w 30 klatek na PlayStation 4
Zaczynają się pierwsze poważne schody z utrzymaniem stałych 60 klatek na sekundę. Twórcy muszą iść na kompromis pomiędzy jakością i płynnością grafiki, więc podobnie jak reszta, CD Projekt RED woli obniżyć ilość klatek, na rzecz dużo lepszej oprawy graficznej.
W wywiadzie dla włoskiego magazynu PC Gaming, jeden z pracowników studia - Balázs Török - powiedział:
Jak zawsze, celujemy w jak najlepszą oprawę graficzną, a to narzuca ograniczenia. Nie doszliśmy jeszcze do etapu, w którym jesteśmy w stanie podać dokładną rozdzielczość gry, ale w kwestii ilości klatek na sekundę, celujemy w stałe 30 klatek.
Wprawdzie to gra dla pojedynczego gracza, gdzie taki limit nie narzuca aż takich dużych ograniczeń, jednak jak zawsze - takie wiadomości nie napawają optymizmem. Jednak jeśli oprawa graficzna będzie przypominała to, co możemy oglądać na zwiastunach, to CD Projekt RED może dostarczyć jedną z najładniejszych gier nowej generacji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.