Za kulisami Stridera czyli historia gry na nowym materiale
Patrick Gilmore, vice prezes Double Helix Games, Tony Barnes, główny projektant (i zapalony, harcorowy fan Stridera), Jorge Dseguera - producent gry i wielu innych pokazują nam, czego możemy się spodziewać po projekcie. Dlaczego ekipa tak go kocha i z jakiego powodu marka w ich rękach jest bezpieczna.
Chyba nie zdawaliśmy sobie do końca sprawy jak zaawansowanym projektem jest ponowne powołanie do życia kultowej gry z przed 25 lat. Poziomy są duże, akcja szybka i precyzyjna, a sama oprawa wygląda bardzo dobrze. Gra da nam pewną swobodę w eksploracji świata, mnóstwo sekretów do odkrycia i umiejętności do wymasterowania.
Moje zainteresowanie z; meh, kolejna przeciętna platformówka jadąca na famie kultu wzrosło do; wow, muszę to koniecznie sprawdzić. W swoim niegdyś niezmiernie popularnym, a dziś lekko niszowym gatunku to może być prawdziwy hit.