Sony ostro promuje multiplatformy na PlayStation 4
W czasach świetności poprzedniej generacji konsol, w większości przypadków reklamy gier multiplaformowych, szczególnie w USA zawierały mini reklamę Xboxa 360. Wielu graczom sugerowało to, że jest to wersja najlepsza, co miało znaczący wpływ na sprzedaż danego tytułu. Wraz z PlayStation 4, Sony kontynuuje politykę uczenia się na własnych błędach zwiększając wydatki na marketing i promując PS4 w telewizji, w czasie największej oglądalności.
Wczoraj, między innymi podczas wielce popularnego The Walking Dead i premiery bardzo oczekiwanego Cosmos, Sony przeprowadziło zmasowany atak reklamowy. W zajawkach pojawiły się sztosy wielkiego kalibru, w kontekście najnowszej konsoli Sony. Chodzi o reklamy oraz .
Data tych manewrów z pewnością nie jest przypadkowa. Jutro do sprzedaży trafi mocno wyczekiwany Titanfall, który ominie platformy Sony. Ewidentnie wygląda to na zagranie taktyczne. Sony ma przewagę i dobrze robi, ze nie odpuszcza sobie największego rynku i jednocześnie ziemi rodzimej, największej swojej konkurencji.
Reklamę Destiny możecie zobaczyć poniżej.