Luftrausers po trzech dniach od premiery zaczęło przynosić zyski
Wydana w zeszłą środę na europejskim PS Store (i dzień wcześniej w USA) bardzo szybko się zwróciło i każda kolejna sprzedana kopia przynosi twórcom czysty zysk, a PlayStation zdobyło kolejną porządną pozycję indie.
Deweloper gry, dwuosobowe studio Vlambeer (co po holendersku oznacza ognistego niedźwiedzia) umieścił na Twitterze następujący wpis:
LUFTRAUSERS just became profitable. It had a two and a half year development cycle. We are super overwhelmed and thankful.
— Vlambeer (@Vlambeer) marzec 21, 2014
LUFTRAUSERS już się zwóciło i przynosi zyski. Produkcja trwała dwa i pół roku. Jesteśmy zaskoczeni i wdzięczni.
Widząc bardzo oszczędną oprawę, ktoś złośliwy mógłby spytać to sprzedały się już całe trzy kopie?, lecz Luftrausers to całkiem złożona gra, która przez ćwierć dekady tworzona była na konsole PS3 i PS Vita oraz komputery osobiste.
Pomimo wysokich ocen (wersja na PS3 utrzymuje się w serwisie metacritics na poziomie 81/100), gra nie przypadła do gustu Mateuszowi, co opisał w recenzji. Skusicie się tego indyka?