Luftrausers po trzech dniach od premiery zaczęło przynosić zyski

Gry
526V
Luftrausers po trzech dniach od premiery zaczęło przynosić zyski
Jaszczomb | 21.03.2014, 20:42

Wydana w zeszłą środę na europejskim PS Store (i dzień wcześniej w USA)  bardzo szybko się zwróciło i każda kolejna sprzedana kopia przynosi twórcom czysty zysk, a PlayStation zdobyło kolejną porządną pozycję indie.

Deweloper gry, dwuosobowe studio Vlambeer (co po holendersku oznacza ognistego niedźwiedzia) umieścił na Twitterze następujący wpis:

Dalsza część tekstu pod wideo

 

LUFTRAUSERS już się zwóciło i przynosi zyski. Produkcja trwała dwa i pół roku. Jesteśmy zaskoczeni i wdzięczni.

Widząc bardzo oszczędną oprawę, ktoś złośliwy mógłby spytać to sprzedały się już całe trzy kopie?, lecz Luftrausers to całkiem złożona gra, która przez ćwierć dekady tworzona była na konsole PS3 i PS Vita oraz komputery osobiste.

Pomimo wysokich ocen (wersja na PS3 utrzymuje się w serwisie metacritics na poziomie 81/100), gra nie przypadła do gustu Mateuszowi, co opisał w recenzji. Skusicie się tego indyka?

Źródło: własne

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper