Obłożenie przycisków według uznania gracza w Borderlands 2 na PS Vita
PlayStation Vita jest uboższa w przyciski od DualShocka, lecz w Remote Play fakt ten wynagradza ekran dotykowy, który nie każdemu musi odpowiadać. Na szczęście w przenośnym pomyślano o wygodzie.
W IGN-owym Podcast Beyond, Colin Moriarty opowiedział, jak podczas Game Developers Conference miał okazję zagrać w , lecz nie było to zbyt przyjemne doświadczenie przez przypisanie ataku wręcz na tylnym panelu dotykowym. Sposób, w który Moriarty trzymał konsole nieustannie aktywował melee, więc zwrócił się do jednego z developerów, który powiedział mu o możliwości samodzielnego przypisania akcji pod przyciski/części ekranu i tylnego panelu dotykowego.
Taka opcja powinna być dostępna w każdym przenoszonym z konsol stacjonarnych tytule jak i w Remote Play. Miejmy nadzieję, że z czasem producenci to zrozumieją.