Child of Light czeka zmiana poziomów trudności
Od środy dostępne jest w dystrybucji cyfrowej, nasza recenzja już jutro, a deweloper zdążył już posłuchać się graczy i wprowadzić zmiany do dostępnych w grze dwóch poziomów trudności, byśmy mieli lepsze pojecie w co się pakujemy.
jest turowym RPG-iem, który przy okazji stara się być możliwie jak najbardziej przystępny. Dostępne w grze dwa poziomy - Normal oraz Hard - nie oddają jednak dokładnie tego, co czeka nas podczas rozgrywki.
Wielu graczy zauważyło, że ten pierwszy poziom trudności nie stanowi jakiegokolwiek wyzwania. W założeniu tak miało być - grą cieszyć się może nawet laik. Nazwanie go jednak mianem "Normalnego" może być mylące. W wywiadzie z serwisem Joystiq, główny scenarzysta gry Jeffrey Yohalem powiedział:
W nadchodzącym patchu zamierzamy zmienić ich nazwy na casual i expert. Wiele osób dało nam znać, że słowo "normal" to nadinterpretacja. [...] Casual jest dla ciekawych historii ludzi, którzy nie chcą męczyć się podczas walk, a experta zarezerwowaliśmy dla miłośników RPG-ów, którzy szukają wyzwania.
Wydaje się, że to małą zmiana, lecz jest to zmiana na lepsze. Zaczynając zabawę w wybrałem tę pierwszą opcję i szybko okazało się, że to nie są zwyczajnie łatwe początki, a banalnie prosta cała przygoda. Na szczęście hard stanowi odpowiedni sprawdzian umiejętności i grę mogę polecić tak naprawdę każdemu. Recenzja już jutro.