Discord Games: nie martwimy się o to, która z konsol jest mocniejsza

Gry
1089V
Discord Games: nie martwimy się o to, która z konsol jest mocniejsza
Andrzej Ostrowski | 07.01.2015, 19:36

W końcu naszą natywną rozdzielczością jest 384 x 216 – żartuje James Petruzzi z Discord Games. Niezależnie studio pracuje obecnie nad , grą RPG mającą wiele wspólnego z gatunkiem rogue-like, gdyż cała rozgrywka będzie generowana losowo. Tytuł czerpie inspiracje z wielu dungeon crawlerów i obiecuje wepchnąć gracza w świat pełen sekretów i wrogów.

W wywiadach z deweloperami coraz częściej pojawiają się pytania dotyczące różnic pomiędzy platformami. Być może mają na to wpływ ostatnie sukcesy Sony, które przynajmniej na chwilę obecną dominuje z naprawdę przyzwoitym wynikiem sprzedażowym.

Dalsza część tekstu pod wideo

James Petruzzi odpowiedział jednak szczerze, że cały ten konflikt go nie za bardzo obchodzi. Dla gier Discord Games platforma nie ma większego znaczenia, gdyż raczej każda poradzi sobie z obsłużeniem rozdzielczości 384 x 216. Pikseli w na pewno nie zabraknie.

Prawdą jednak jest, że Petruzzi zwrócił uwagę na pewien ciekawy fakt. Wielu deweloperów ściga się w wydawaniu jak najładniejszej gry, zapominając trochę o tym, co w rzeczywistości jest ważne, czyli samej rozgrywce. Nie znaczy to oczywiście, że produkcje mają być brzydkie. Chasm posiada grafikę „retro”, nawiązując do starszych gier, ale nie jest w żadnym wypadku brzydkie. Niektórzy graczy nabierają powoli wstrętu do tego typu formy, czemu ciężko się dziwić, gdyż twórcy niezależni czasami całkowicie zapominaj, że „retro” nie znaczy brzydkie. Niewydane na konsole Gods Will Be Watching, choć interesujące, to zwyczajnie brzydkie i „retro” nie jest tutaj żadnym wytłumaczeniem.

Jakie będzie Chasm – przekonamy się. Produkcja to platformowe RPG przedstawiające historię Daltyna. Młody żołnierz badał tajemnicze znikniecie grupy górników, kiedy został uwięziony w kopalni przez mroczne siły. Jego zadaniem jest zbadanie ich źródła, lecz zanim do niego dotrze, czekają go walki z fantastycznymi potworami i masą zastawionych w podziemiach pułapek.

Premiery możemy spodziewać się w 2015 roku. Dokładna data nie jest jeszcze znana.

Źródło: http://gamingbolt.com/dev-on-ps4xbox-one-differences-we-are-not-too-concerned-which-console-can-output-more-pixels

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper