Zobacz jak tworzono efektowne inFamous: Second Son

Gry
1675V
Zobacz jak tworzono efektowne inFamous: Second Son
Paweł Musiolik | 11.01.2015, 08:00

Wczoraj, Sucker Punch postanowiło odpalić transmisję w serwisie Twitch, w trakcie której deweloperzy opowiadali o tworzeniu oraz przyszłości, jaka czeka ich oraz kolejne produkcje na PS4.

Odpowiedzialny za efekty graficzne w grze Matt Vainio odpowiadał na różne pytania widzów. Matt przyznał, że to, co widzieliśmy do tej pory to nie wszystko co ekipa Sucker Punch jest w stanie zrobić z silnikiem napędzającym obie gry z PS4. Jedynym limitem jest ostateczna moc sprzętu, a do jej kresu daleka droga.

Dalsza część tekstu pod wideo

Vainio przyznał także, że jeden ruch Delsina wykorzystujący dym na PS3 zużyłby ponad połowę "budżetu" przeznaczonego na efekty cząsteczkowe.

Materiał zobaczycie poniżej.


Watch live video from SuckerPunchProductions on Twitch

Źródło: własne

Komentarze (33)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper