Polski deweloper, spełniając swoje pragnienia, samotnie rozpoczął pracę nad prototypem Agony

Gry
902V
Polski deweloper, spełniając swoje pragnienia, samotnie rozpoczął pracę nad prototypem Agony
Andrzej Ostrowski | 23.01.2015, 16:48

Mowa tutaj o Tomaszu Dutkiewiczu, artyście wizualnym, który pracował nad między innymi Alien Rage i Godfire: Rise of the Prometheus. Zawsze chciał stworzyć od zera własną grę i na razie jest na etapie prototypu produkcji, określonej jako "Agony". Tomasz chciałby się z nami podzielić materiałem wideo i przy okazji zapytać, co myślimy, o tym, co zobaczyliśmy.

Rozgrywka kontynuuje trend wyznaczony przez najbardziej cenione gry z gatunku survival horror. Mowa tutaj chociażby o Outlast, Alien: Isolation, Amnestia czy P.T (Silent Hill), w których to bohater postawiony zostaje w trudnej, zmuszającej do walki o przetrwanie sytuacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Unikając konfrontacji z przeciwnikami oraz rozwiązując proste zagadki logiczne, gracz stara się przywrócić wspomnienia bohaterowi, oraz pomóc mu wydostać się z krainy, w której się znalazł. Gracz jest również w stanie tymczasowo zapanować nad umysłami wybranych postaci. Zarówno ludzi, jak i nieokiełznanych demonów.

Akcja osadzona została w piekle, które podzielono na cztery obszerne fragmenty, oddane do eksploracji w poszukiwaniu ukrytych przedmiotów, komnat oraz elementów rozbudowujących fabułę.

Tytuł został oparty o silnik graficzny Unreal Engine 3, ale docelowo ukazałby się w nowszej, czwartej wersji. Wszystko w dużej mierze zależy od zainteresowanie, gdyż gdyby te było realne, to Tomasz rozważa wystawienie produkcji na Kickstarterze.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper