Poważny błąd w Dark Souls II: Scholar of the First Sin zostanie załatany

Gry
1588V
Poważny błąd w Dark Souls II: Scholar of the First Sin zostanie załatany
Paweł Musiolik | 18.04.2015, 12:24

PC-towi gracze Dark Souls II od momentu premiery walczą z przedziwnym błędem, do którego ostatecznie się przyzwyczaili uznając, że "tak przecież musi być". Mowa tutaj o wytrzymałości przedmiotów przypisanej do płynności gry.

Otóż gdy gra działa w 30 klatkach na sekundę, to wytrzymałość przedmiotów jest normalna. Gdy odpali się ją w 60 - przedmioty niszczeją dwa razy szybciej. Ponad rok apeli nie pomagał. From Software ignorowało te apele. Ale po premierze wersji na PS4 i kolejnej fali narzekania - to się zmieni.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na oficjalnej stronie pojawiła się zapowiedź łatki, która porusza temat wytrzymałości. Jednak tłumaczenie było na tyle niefortunne, że Kotaku skontaktowało się z zachodnim oddziałem Bandai Namco i uzyskało potwierdzenie:

Poprawka zostanie wydana na PS4, PC i Xboksie One i poprawi błąd z wytrzymałością związaną z płynnością gry. Pracujemy nad ustaleniem daty wydania tej poprawki, ale na ten moment nie mamy jeszcze żadnej ustalonej. Poza błędem z wytrzymałością, aktualizacja gry poprawi wiele innych błędów.

No i mamy kolejny przykład, że z kupnem gier nie warto się śpieszyć.

Źródło: http://info.darksouls.jp/other/pc/information_detail/2015-04-16-01.html

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper