Zatrzęsienie szczegółów na temat walki i umiejętności oraz zrzuty z ekranu ekwipunku trzeciego Wiedźmina

Gry
3431V
Zatrzęsienie szczegółów na temat walki i umiejętności oraz zrzuty z ekranu ekwipunku trzeciego Wiedźmina
Jaszczomb | 06.05.2015, 08:30

Premiera gry  coraz bliżej, więc do Sieci napływają coraz to nowe informacje i zrzuty, mające przekonać niepewnych (są jeszcze tacy?), że produkcja polskiego studia CD Projekt RED jest warta nabycia.

Podczas ostatniego streama, projektant poziomów z CDP RED Miles Tost dostarczył sporo ciekawych informacji:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Są trzy rodzaje pancerza - ciężki, średni i lekki. Korzystanie z ciężkiego stanowi lepszą obronę, ale akcje wyczerpią pasek wytrzymałości nieco szybciej;
  • skupienie się na jednym przeciwniku pochłania jego wytrzymałość (żółty pasek pod ilością życia), co sprawi, że nie będzie w stanie blokować naszych ataków;
  • mamy dwa rodzaje uników - długi (przewrót) oraz krótki (krok w bok lub do tyłu);
  • punkty adrenaliny są niezwykle ważne - pozwalają aktywować wiele specjalnych efektów;
  • idealnie sparowana strzała wyśle pocisk z powrotem w stronę właściciela;
  • drzewko alchemii jest bardzo złożone i skomplikowane, ale zdecydowanie warto się nim zainteresować;
  • jeśli chcemy cofnąć włożoną w miecz runę, możemy zniszczyć mieczy, by ją odzyskać albo poświęcić runę, by zostać z "pustym" mieczem
  • po włożeniu w miecz runy, będzie ją widać na ostrzu;
  • jeśli sparujemy atak przeciwnika stojąc nad nim, jest szansa, że ten się przewróci;
  • będą wybuchowe beczki, które możemy podpalać;
  • każdy punkt wydany na drzewko wiedźmińskich znaków zwiększy naszą regenerację wytrzymałości;
  • po wymaksowaniu drzewka znaków teoretycznie będziemy mogli nimi spamować;
  • w grze znajdą się miejsca mocy, przy których da się medytować, by uzyskać buffa i punkty umiejętności;
  • mając wysoki współczynnik obrażeń ze znaków, będziemy mieli okazję wziąć przeciwnika na jedno uderzenie znakiem ofensywnym;
  • każdy znak ma swoją alternatywną formę, nie zawsze lepszą - zależy od rodzaju walki, czasu na atak (niektóre znaki trzeba naładować) itp.;
  • koń będzie miał swoje wyposażenie - siodło, juki, klapki na oczy, miejsce na trofeum; wszystkie zmiany będą widoczne;
  • lepsze juki dadzą większą pojemność na przedmioty, siodło zwiększy wytrzymałość konia, a klapki wydłużą czas, zanim Płotka zacznie panikować;
  • na wyższych poziomach trudności medytacja nie odnawia zdrowia;
  • toksyczność słabnie z czasem, ale niektóre umiejętności drzewka alchemii opierają się o jej aktualną wartość, nadając bonusy przy wysokiej wartości;
  • pancerz można ulepszać i przełoży się to na jego wygląd, ale tylko do pewnego momentu, później będzie trzeba przerzucić się na lepszy model;
  • szybkość Geralta zależy od podłoża - na bagnach lub idąc pod górę będzie poruszał się wolno;
  • niektóre misje będą dostępne tylko o określonych porach dnia;
  • nie da się wyłączyć w opcjach krwi, to gra dla dorosłych;
  • walki na pięści nie polegają już (jak w dwójce) na sekwencjach QTE;
  • nie można sprawić sobie nowego konia na stałe - można go oswoić znakiem Aksji i na nim jeździć, ale nie będzie on niczym stałym;
  • można wyłączyć paski życia przeciwników, ale tracimy informację o czasie na kontratak, gdyż ten sygnalizowany jest miganiem tych pasków;
  • niektóre decyzje z misji pobocznych przełożą się do głównej linii fabularnej;
  • można tworzyć różne rodzaje bełtów do kuszy - wybuchowe, wywołujące krwawienie, odpychające itp.;
  • kusza jest naszą podstawową bronią pod wodą;
  • można grozić kupcom, ale w ten sposób narażamy się strażnikom miasta;
  • pokonany przez strażnika, Geralt traci przytomność, a ten zabiera mu część posiadanego złota;
  • można ukończyć grę bez korzystania z broni dystansowych.

W galerii znajdziecie nowe zrzuty, jakie pojawiły się na oficjalnym koncie twitterowym gry oraz screenshoty ekwipunku, drzewek umiejętności i całej reszty menusów uchwyconych podczas streama. Premiera gry  za niecałe dwa tygodnie, 19 maja.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: Twitter (@witchergame), http://www.dualshockers.com/2015/05/05/the-witcher-3-wild-hunt-gets-a-ton-of-information-on-combat-skills-and-much-more/

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper