Techland poważnie traktuje akcję wyśmiewającą działania Red Bull i Bungie

Gry
1601V
Techland poważnie traktuje akcję wyśmiewającą działania Red Bull i Bungie
Łukasz Ciesielski | 26.06.2015, 11:59

Przedwczoraj informowaliśmy o misji na wyłączność dla konsumentów Red Bulla jaka będzie dostępna w . Zaledwie wczoraj Techland - polski wydawca i deweloper - rozpoczął żartobliwą kampanię, która przede wszystkim miała wyśmiać działania Bungie i Red Bull.  Jak się okazuje Techland posunął się jeszcze dalej.

Techland ogłosił nową kampanię promującą Dying Light, w której można zgarnąć drobne DLC za opublikowanie na swoim Twitterze zdjęcia, na którym pije się czystą wodę, oznaczonego hashtagiem #DrinkForDLC. Odzew społeczności był na tyle duży, że Polscy postanowili rozszerzyć ofertę darmowych DLC o kolejne, pojawiające się do końca 2015 roku, dodatki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na chwilę obecną zapowiedziano cztery kolejne DLC, które zostaną ujawnione po osiągnięciu odpowiednio 10000, 20000, 35000 and 50000 tweetów. Do końca lipca wydawca ogłosi ostateczną liczbę darmowych dodatków odblokowanych przez fanów.

W nagrodę za 5000 tweetów Techland postanowił wynagrodzić graczy zwiększając o 50% doświadczenie dla zręczności. Skorzystamy z tego dobrodziejstwa już w najbliższą sobotę, 28 czerwca. Bonusowe doświadczenie będzie można zdobyć tylko tego jednego dnia.


Kliknij, aby powiększyć

Źródło: Techland

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper