Wiemy co naprawiają premierowe łatki do Assassin's Creed Syndicate

Gry
878V
Wiemy co naprawiają premierowe łatki do Assassin's Creed Syndicate
Paweł Musiolik | 23.10.2015, 16:53

Jedna łatka w dniu premiery? Dla Ubisoftu to przeżytek. ma dwie premierowe łatki, które zająć mają się większością błędów, które znalazło studio po puszczeniu produkcji do tłoczni.

Aktualizacje zajmują po około 500 MB, co daje ~1GB na dwie poprawki. Czym się zajęto?

Dalsza część tekstu pod wideo

1.11

Stabilność i wydajność

  • Poprawki w stabilności gry i jej płynności

Audio

  • Poprawiono znikający dźwięk w początku misji “Strange Bedfellows”

Świat gry/Menu/HUD

  • Poprawiono graficzne efekty wody oddziałujące na łódki i barki

Walka

  • Naprawiono błąd, który powodował niemożność wyprowadzania ciosów przez gracza

Misje

  • Naprawiono błąd, który powodował desynchroniczację w trakcie ucieczki w misji “Change of Plans”
  • Naprawiono błąd, który powodował desynchronizację po zamordowaniu Lucy Thorne w misji “A Thorne in the Side”

Zachowanie postaci

  • Naprawiono poruszanie się i parkour w niektórych miejscach

1.10

Stabilność i wydajność

  • Poprawki w stabilności gry i jej płynności

Audio

  • Poprawiono efekty dźwiękowe w trakcie gry
  • Poprawiono błędnie odtwarzane pliki dźwiękowe

Pojazdy

  • Naprawiono błąd, który powodował blokowanie się postaci między pociągiem i peronem
  • Naprawiono błędną pracę kamery gdy gracz był w pojeździe
  • Poprawiono wczytywanie pojazdów
  • Poprawiono detekcję kolizji między pojazdami
  • Poprawiono nawigację pojazdów

SI/NPC

  • Naprawiono błędy w animacjach NPC
  • Naprawiono błędne reakcje NPC
  • Poprawiono nawigację NPC
  • Poprawiono błąd w misji “A night to Remember”, który powodował niemożność zabicia strażników po użyciu bomby woltowej
  • Naprawiono błąd zz pojawianiem się NPC gdy zostawimy grę bezczynną na dłużej niż 30 minut
  • Poprawiono ogólne problemy z pojawianiem się NPC 

System gry

  • Poprawiono odblokowanie niektórych trofeów
  • Poprawki we wczytywaniu/zapisywaniu gry
  • Poprawiono błąd, który umożliwiał otworzenie drzwi bez ulepszonego korzystania z wytrycha
  • Naprawiono zaliczanie misji po spełnieniu wymagań

Świat/3D/Menu/HUD

  • Poprawki w tekstach
  • Naprawiono błąd z resetowaniem opcji po zmianie języka gry
  • Naprawiono błędnie wyświetlany ekran postępów
  • Naprawiono błędnie rozmieszczone ikony
  • Poprawiono opisy misji wyświetlane przez Animusa
  • Poprawki przy wchodzeniu do menu mapy

Walka

  • Poprawiono animacje w trakcie walki
  • Poprawiono animacje postaci na ruchomych platformach
  • Poprawiono problematyczne animacje przy zabójstwie kilku osób
  • Poprawiono pracę kamery w walce
  • Naprawiono błąd, który powodował znikanie broni po wykończeniu wroga

Misje

  • Naprawiono obecność członków gangu w swojej twierdzy
  • Poprawki w scenkach przerywnikowych
  • Poprawki w rozmieszczeniu obiektów
  • Poprawi w szybkiej podróży

Zachowanie postaci

  • Poprawiono zachowanie postaci w poruszaniu się i parkourze
  • Poprawki w pracy kamery
  • Poprawki w interakcjach z NPC
  • Załatano błąd, który umożliwiał wcześniejsze korzystanie z danych narzędzi
Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper