Metal Gear Solid Remake na UE4 raz jeszcze zwraca uwagę świetnym wykonaniem
Do Sieci przeniknęła kolejna paczka zrzutów ekranu z Metal Gear Solid Remake. Tym razem na zrzutach zobaczymy całą masę nowych efektów graficznych, które zaimplementował twórca w ramach swoich prac.
Twórca o pseudonimie iRamGamer podzielił się z nami kolejnymi zrzutami ekranu z nadchodzącego Metal Gear Solid Remake tworzonego na Unreal Engine 4. Tym razem zobaczymy działanie oświetlenia w trakcie dnia.
Projekt o tytule Shadow Moses to amatorski remake pierwszego , które pierwotnie ukazało się na pierwszym PlayStation i jest uważane za jedną z najlepszych gier na sprzęt Sony. Twórca o pseudonimie iRamGamer, korzystając z oprogramowania Unreal Engine 4, zdecydował się na stworzenie nowej wersji gry opartej o technologię Epic Games.
Metal Gear Solid pojawiło się na rynku w 1998 roku i rozkochało w sobie graczy. Tytuł dziś może pochwalić się średnią ocen na poziomie 94 punktów.