Layers of Fear nie potrzebowało 7 rdzenia konsoli

Gry
1117V
Layers of Fear nie potrzebowało 7 rdzenia konsoli
Darkens | 01.02.2016, 21:37

Twórcy polskiego  uważają, że horrory są na tyle filmowym gatunkiem, że moc 6 rdzeni w PlayStation 4 całkowicie wystarczy aby osiągnąć taką jakość, jaką zamierzyli. 

to produkcja, w której wcielamy się w malarza żyjącego w XIX wieku, który stara się ukończyć swój obraz. Niestety, z powodu choroby psychicznej praca zamienia się w koszmar, a eksploracja ogromnej posiadłości protagonisty co krok zaskakuje i łamie wszelkie schematy. Artysta będzie zmuszony stawić czoła własnym lękom i smutnej przeszłości. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Materiały i zrzuty ekranu udowadniają, że twórcy wycisnęli naprawdę dużo z silnika Unity, a teraz ogłosili, że  będzie śmigało w stałych 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1080p.

Gra będzie miała swoją premierę 16 lutego tego roku. 

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper