Ubisoft ma „duże nadzieje” związane z marką Watch_Dogs
W trakcie konferencji mającej podsumować wyniki finansowe firmy, Yves Guillemot, CEO Ubisoftu, wraz odpowiedzialnym za księgowość Alainem Martinezem podzielili się pewnymi przemyśleniami dotyczącymi planu wydawniczego na ten rok.
Udostępnione jakiś czas temu dane finansowe jasno wskazują, że Watch_Dogs 2 jest faktem, choć gra nie dostała jeszcze oficjalnej zapowiedzi. Według Martineza marka Watch_Dogs jest największą nową marką Ubisoftu. Pierwsza część gry o mały włos nie pobiła rekordu finansowego firmy.
Dlatego też Ubisoft ma „duże nadzieje” i ambicje związane z drugą odsłoną. Przedstawiciele firmy wierzą także, że Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands również jest bardzo silną marką.
Według Guillemota możemy spodziewać się trzech lub czterech gier na ten rok. Nie potrafił jednak ostatecznie powiedzieć, która z tych dwóch liczb okaże się prawdziwa. Przyznał również, że premiery gier Ubisoftu będą rozkładały się stopniowo na każdą porę roku, aby nie zrzucać wszystkiego na jeden tylko termin. Dodał jednak, że wstrzelenie się w odpowiedni termin robi się coraz trudniejsze, gdyż coraz więcej wydawców przekłada premierę.