60 FPS w Battalion 1944 - raczej marzenie, gdyż "konsole mają swoje ograniczenia"
Jakiś czas temu pisaliśmy o pomyślnej kampanii na Kickstarterze. Wygląda jednak na to, że pomimo ambitnych planów deweloperów, zrealizowanie 60 klatek na sekundę na konsolach może nie być możliwe.
to powrót do klasycznych sieciowych strzelanek, czyli bez perków, pancerzy wspomaganych i dział plazmowych. Jednym słowem - II wojna światowa. Gra pojawiła się początkowo na Kickstarterze z celem 100 tysięcy funtów, ale kampania została sfinansowana właściwie błyskawicznie, co oznacza, że pojawienie się Battalion 1944 jest prawie pewne.
Oczywiście w związku z tym pojawiły się pytania dotyczące technicznej wydajności gry. Wygląda na to, że na konsolach niestety nie uświadczymy 60 klatek na sekundę. Zespól spróbuje to osiągnąć, ale nawet poniższy Tweet wskazuje, że "konsole mają swoje ograniczenia", których twórcy mogą nie być w stanie przeskoczyć.
@Six7_Tango UE4 and XB1 and PS4 have their limitations that we have no power over. But we'll do our best. It may be out of our hands.
— Joe Brammer (@Brammertron) luty 22, 2016
Choć może wydawać się to oczywiste, ale gra będzie posiadała również wsparcie dla celowania na konsolach. Twórcy nie chcą ryzykować wydania produkcji bez tej mechaniki.
@KaWinNee hey! We haven't started working on aim assist for console yet. We will have it, but it will suit a wide range of Console gamers
— Joe Brammer (@Brammertron) luty 20, 2016