Analiza jakości wykonania gry Heavy Rain na konsoli PlayStation 4

Gry
1639V
Analiza jakości wykonania gry Heavy Rain na konsoli PlayStation 4
Patryk Jankowski | 01.03.2016, 09:44

W Sieci pojawiła się analiza wykonania gry w edycji na PlayStation 4 wykonana przez ekipę Digital Foundy. Czy faktycznie ten tytuł został konkretnie odrestaurowany, a może to tylko prosty port na nową konsolę?

Digital Foundry dokonali szczegółowej analizy gry w nowej edycji na PlayStation 4, która debiutuje na rynku. Tytuł miał ponownie rozwinąć skrzydła na nowej, wydajniejszej konsoli Sony i właśnie tego chcą dowieść dziennikarze Eurogamera.

Dalsza część tekstu pod wideo

Remaster gry Quantic Dream dostarcza znacznego wzrostu stabilności oraz ogólnej jakości obrazu. Tytuł poradził sobie z tearingiem, a podczas rozgrywki nie zauważono znaczących spadków animacji poniżej 30 klatek na sekundę. Poza tym, praktycznie każda tekstura w nowej wersji gry została odtworzona w wyższej jakości. Obiekty otoczenia teraz ładują się momentalnie, nie ma mowy o doczytujących się teksturach. Również modele postaci zostały dopracowane i w pewnych miejscach otrzymały więcej detali.

Niestety, nadal w kilku miejscach stawia na pre-renderowane filmiki, które często się zacinają i powodują błędy w odbiorze. Ponadto warto wspomnieć o przenikających się obiektach, jak również błędach w pracy kamery.

Naszą recenzję gry możecie już teraz przeczytać pod tym adresem. Tytuł zadebiutuje już jutro na PlayStation 4.

 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-heavy-rain-on-ps4-face-off

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper