Bloodborne odtworzone na silniku Unreal Engine 4

Gry
2488V
Bloodborne odtworzone na silniku Unreal Engine 4
Paweł Musiolik | 09.05.2016, 12:46

to bez wątpienia jedna z najlepszych gier na PS4 i tytuł, który pochwalić może się niesamowitym klimatem lokacji. Na tyle, że jeden z pracowników DICE w wolnym czasie postanowił odtworzyć początkową lokację z gry From Software na silniku Unreal Engine 4.

Simon Barle wziął się za hub w przenosząc go na silnik Unreal, co pozwoliło odtworzyć lokację w grafice porównywalnej co wewnętrzny silnik From Software, a może i nawet z obrazem w lepszej jakości. Z braków wymienić można brak wolumetrycznego oświetlenia, charakterystycznej mgiełki i aberracji chromatycznej, która nie każdemu się podoba.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kompletną galerię znajdziecie poniżej. Jak wam się podoba?

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Bloodborne.

Źródło: http://www.dsogaming.com/screenshot-news/ea-dice-environment-artist-recreates-bloodbornes-environment-in-unreal-engine-4/

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper