Battlefield 1 najczęściej lajkowanym zwiastunem na YouTube. Call of Duty: Infinite Warfare najbardziej nielubianym

Gry
1127V
Battlefield 1 najczęściej lajkowanym zwiastunem na YouTube. Call of Duty: Infinite Warfare najbardziej nielubianym
Paweł Musiolik | 10.05.2016, 10:24

Korespondencyjnego pojedynku na lajki i dislajki w serwisie YouTube między i ciąg dalszy. Produkcja DICE stała się najchętniej lajkowanym zwiastunem w dziejach serwisu, a produkcja Infinity Ward wylądowała na przeciwległym biegunie.

Zaczęło się od masowego wlepiania łapek w dół pierwszemu zwiastunowi . W krótkim czasie od pokazu, niezadowoleni gracze wlepili kilkaset tysięcy łap w dół. Activision z takiej reakcji nic sobie nie robiło. Czy zmienią podejście i marketing w aktualnym przypadku? Na ten moment, pierwszy zwiastun ma już ponad 1,4 miliona łapek w dół przy 15 milionach wyświetleń i 284 tysiącach łapek w górę. Co ciekawe, ten materiał jest 8 wideo w historii serwisu, który zebrał tak dużo głosów niezadowolenia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na drugim biegunie stoi , którego premierowy zwiastun uzbierał już 1,1 miliona łapek w górę przy 22 milionach wyświetleń i 20 tysiącach łapek w dół. Daje to materiałowi pierwsze miejsce na liście najchętniej oglądanych zwiastunów i miejsce w Top 250 materiałów ze wszystkich kategorii.

Pierwsze starcie o uwagę fanów wygrało DICE. Przed nami jeszcze pojedynek na marketing, oceny recenzentów i graczy oraz najważniejsze - sprzedaż gry.

Źródło: http://www.forbes.com/sites/insertcoin/2016/05/09/battlefield-1-is-the-most-liked-trailer-in-youtube-history-infinite-warfare-the-most-disliked/

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper