Francuskie czołgi w konsolowym World of Tanks

Gry
1879V
Francuskie czołgi w konsolowym World of Tanks
Paweł Musiolik | 01.07.2016, 12:50

otrzymało kolejną aktualizację gry. W oznaczonej wersją 3.1 osią centralną są francuskie jednostki, których do gry dodano aż 44.

Ale pojawiły się nie tylko czołgi. Oprócz nich dodano także nowe warianty map - zimowe Erlenberg i Step podczas burzy piaskowej. Przeprojektowano także smoczą grań. A jak prezentują się pojazdy, które pojawiają się w tej aktualizacji?

Dalsza część tekstu pod wideo

Czołgi lekkie:

 

  • Renault FT
  • D1
  • Hotchkiss H35
  • AMX 38
  • AMX 40
  • AMX ELC bis
  • AMX 12 t
  • AMX 13 75
  • AMX 13 90

Czołgi średnie:

  • D2
  • Lorraine 40 t
  • Bat.-Châtillon 25 t

Czołgi ciężkie:

  • B1
  • BDR G1 B
  • ARL 44
  • AMX M4 mle. 45
  • AMX 50 100
  • AMX 50 120
  • AMX 50 B
  • FCM 50 t

Niszczyciele czołgów:

  • Renault FT AC
  • Renault UE 57
  • Somua SAu-40
  • S35 CA, ARL V39
  • AMX AC mle. 46
  • AMX AC mle. 48
  • AMX 50 Foch
  • AMX 50 Foch (155)
  • FCM 36 PaK 40

Działa samobieżne:

  • Renault FT 75 BS
  • Lorraine 39L AM
  • AMX 105 AM mle. 47
  • AMX 13 105 AM mle. 50
  • AMX 13 F3 AM
  • Lorraine 155 mle. 50
  • Lorraine 155 mle. 51
  • Bat.-Châtillon 155 55
  • Bat.-Châtillon 155 58

Znowu - to nie wszystko. Aktualizacja dodaje także nowe kamuflaże, dodatkowe elementy interfejsu i więcej. Pełna lista zmian poniżej.

Nowe elementy

  • Rozszerzono filtry i opcje pokojów treningu drużynowego.
  • Dodano nową funkcjonalność wyświetlacza HUD widza.
  • Wyświetlcie profil gracza na wyświetlaczu HUD widza (Xbox: LB/RB; PS4: L1/R1), aby wybrać drużynę. Podświetlcie pseudonim gracza i naciśnijcie „A” (Xbox) lub „X” (PS4).
  • Dodano czerwone i niebieskie smugi pocisków dla widzów.
  • Widzowie mogą włączyć czerwone i niebieskie skórki kamuflażu.
  • Dodano jednolity jasnobrązowy kamuflaż pustynny dla pojazdów niemieckich i jednolity zielony kamuflaż letni dla pojazdów brytyjskich (nie jest on dostępny dla niektórych pojazdów).

Mapy

  • Smocza grań: Dodano nowy teren i rozkład elementów środowiska, poszerzono granice i zaktualizowano dźwięki otoczenia. Skorygowano punkty startowe w trybie standardowym i w Zespołowym zniszczeniu.
  • Dodano mapy „Erlenberg – śnieżyca” i „Step – burza paskowa”.

Ważniejsze zmiany

  • Zmieniono obraz tła i kluczowe elementy graficzne.
  • M10 Wolverine: dostępny jest zestaw z ulepszonym silnikiem (Ford GAA R).
  • Dodano nowy ekran pomocy na karcie statystyk.

Dodatkowe zmiany

  • W odpowiedzi na uwagi graczy dodaliśmy niewielką animację na pasku pobierania (w garażu i programie startowym), aby zaznaczyć, że pobieranie nadal trwa.
  • Zmieniono widok snajperski w czołgu „Motherland”: działo zajmuje teraz mniej miejsca na ekranie.
  • Tekst „Uczestniczy w bitwach do poziomu #” pojawia się nawet wtedy, gdy w pojeździe nie ma załogi.
  • Zamieniono czołgi treningowe – (Strzelnica: FCM 50 t Liberté, Trening jazdy: AMX CDC, Bitwa symulowana: T26E4 Freedom).

Poprawki błędów

  • Poprawiono opcję wyboru serwera w programie startowym.
  • Dodano brakujące obszary kolizji, które uniemożliwiały graczom dostęp do zablokowanych obszarów oraz terenów, w których pojazdy mogły się zablokować.
  • Ostatni pojazd, który uczestniczył w bitwie, jest teraz poprawnie wybierany po powrocie do garażu z bitwy lub kolejki.
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy gracze byli wyrzucani z serwera na etapie zbierania informacji podczas aktualizowania operacji lub paczek w sklepie.
  • Dodano brakującą ikonę czołgu KV-220 na karcie statystyk.
  • Remisy w trybie Drużynowy deathmatch są rozstrzygane poprawnie. Jeżeli w obu drużynach pozostało tyle samo pojazdów, wygrywa drużyna o wyższej łącznej puli punktów wytrzymałości.
  • Właściciele pokoju treningu drużynowego nie mogą już obniżyć limitu pojazdów lub typów poniżej liczby pojazdów, które są już w pokoju.
  • Przywrócono pierwotną postać odznak biegłości dla pojazdów niemieckich.
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego mechanizmy dosyłające nie były dostępne na wybranych działach samobieżnych.
  • Poprawiono setki drobnych błędów dotyczących pojazdów SD/HD: umiejscowienie punktu wylotowego spalin, tekstury zniszczonego pojazdu i przenikanie modeli.

Pojazdy

  • 113: dodano brakujące punkty wylotowe spalin w modelu HD.
  • Alecto: poprawiono animację strzelania.
  • AMX CDC: poprawiono teksturę anteny.
  • ARL V39: poprawiono umiejscowienie efektu wystrzału.
  • Black Prince: poprawiono rozstaw gąsienic w celu usunięcia konfliktu wielokątów na jednej płaszczyźnie (Z-fighting).
  • Conqueror: poprawiono problemy związane z modelem gąsienic i teksturami wieży.
  • FCM 50 t: poprawiono problem, w wyniku którego kamuflaż nie pojawiał się na niektórych częściach kadłuba. Poprawiono konflikt wielokątów na jednej płaszczyźnie (Z-fighting) na kołach.
  • IS-8: poprawiono tekstury działa i ustawienia szczegółowości w modelu SD.
  • Löwe: poprawiono przednie koła.
  • LTTB: poprawiono efekt układania kamuflażu.
  • M10 Wolverine: poprawiono rozstaw gąsienic.
  • M3 Grant: poprawiono animowane dodatki, które przenikały przez kadłub SD.
  • M48 Patton: poprawiono niestabilne koła w modelu SD.
  • M46 Patton: poprawiono problemy związane z teksturami wieży w modelu SD.
  • M4A3E2 Jumbo: usunięto animowane dodatki, które nachodziły na tylne otwory wentylacyjne. Poprawiono zasłonięty obraz w widoku snajperskim dla zestawu M4A3E2(105) Late.
  • M41 Bulldog: usunięto kamuflaż z kół.
  • M7 Medium: poprawiono problemy związane z przenikaniem w widoku snajperskim. Poprawiono nieprawidłowe gąsienice w modelu SD i niestabilne koła.
  • Matilda: poprawiono układanie kamuflażu w modelu SD i model wieży.
  • Matilda Black Prince: poprawiono niestabilne koła.
  • Medium Mk. 3: poprawiono niestabilne koła.
  • T-54 Motherland: zmieniono widok snajperski, tak aby działo zajmowało mniej miejsca na ekranie.
  • Object 212: poprawiono niestabilne koła.
  • Pz.Kpfw. IV A: poprawiono błędy modelu gąsienic.
  • Pz.Kpfw. IV H: poprawiono błędy modelu wieży.
  • Pz.Kpfw. V/M10: poprawiono błędy związane z kamuflażem.
  • Pz.Kpfw. VI Tiger (P): tekstury wież HD są teraz poprawne. Poprawiono wygładzanie błotnika w modelu HD.
  • St.Pz. I C: poprawiono odznaki biegłości.
  • SU-85: poprawiono problemy związane z teksturami kadłuba.
  • SU-122A: poprawiono kierunek błysku wystrzału. Poprawiono tekstury kadłuba i działa.
  • Sturmpanzer II: poprawiono przenikanie gąsienic przez kadłub.
  • T-127: poprawiono niestabilne koła.
  • T-54 first prototype: poprawiono problemy związane z modelem gąsienic.
  • T-62A: poprawiono problemy związane z przenikaniem gąsienic przez kadłub. Poprawiono ustawienia szczegółowości w modelu SD.
  • T110E5: usunięto zbędny animowany dodatek w modelu SD.
  • T110E4: poprawiono teksturę lufy działa.
  • T1 HMC: poprawiono animacje strzelania.
  • T18 HMC: poprawiono problemy związane z teksturami kadłuba i gąsienic.
  • T26E4 Super Pershing/Freedom: poprawiono teksturę działa i rozmieszczenie napisów.
  • T34: poprawiono zdeformowane koła.
  • T32: poprawiono problem związany z teksturą wieży w modelu SD.
  • T3: poprawiono małą liczbę wielokątów na lufie działa w modelu HD. Poprawiono tekstury kół.
  • T82: poprawiono problemy związane z kołami. Poprawiono małą liczbę wielokątów na dziale w modelu HD.
  • Type 58: poprawiono układanie kamuflażu w modelu SD. Poprawiono odznaki biegłości.

Dźwięk

  • Skorygowano opis głosowy informujący o zniszczeniu pojazdu sojusznika przez członka własnej drużyny.

Mapy

  • Klasztor: zasłonięto wyboisty teren, na którym blokowały się pojazdy, a także nieznacznie skorygowano elementy otoczenia.
  • Smocza grań: poprawiono przenikanie drzew i bambusów przez budynki.
  • El Haluf: skorygowano rozmieszczenie elementów otoczenia.
  • Erlenberg: skorygowano skalę elementów otoczenia.
  • Zatoka rybacka – Wojna!: poprawiono nieprawidłowo ustawione i wiszące w powietrzu obiekty.
  • Zatoka rybacka: niewielka zmiana skali i korekta rozmieszczenia ogrodzeń.
  • Miasto duchów: poprawiono punkty zetknięcia tekstur terenu.
  • Miasto duchów: skorygowano obszary fizyki, aby uniemożliwić dostęp do niedozwolonych obszarów; wygładzono niektóre elementy geometrii terenu, aby poprawić obszary, w których blokowały się pojazdy.
  • Autostrada: skorygowano rozmieszczenie drzew, żeby mogły się całkowicie przewracać.
  • Himmelsdorf: dodano bramki wokół drzew na chodnikach i nieznacznie skorygowano elementy otoczenia.
  • Himmelsdorf: skorygowano nieznacznie efekty dymu.
  • Karelia: skorygowano ozdoby terenu w pobliżu punktów przejęcia.
  • Karelia (Szturm): poprawiono punkt startowy, w którym pojazd pojawiał się na kamieniu.
  • Dębina: skorygowano obszary fizyki, aby uniemożliwić dostęp do niedozwolonych obszarów.
  • Przełęcz (lato): skorygowano rozmieszczenie drzew, tak aby upadały bliżej terenu; poprawiono wiszący głaz i skorygowano elementy otoczenia, na których wcześniej pojawiał się śnieg.
  • Przełęcz: skorygowano kilka nieodpowiednich punktów startowych.
  • Murowanka: skorygowano skalę i rozmieszczenie niektórych krzaków.
  • Północny zachód: poprawiono punkty zetknięcia tekstur terenu.
  • Wyspa na Pacyfiku – wojna!: usunięto zniszczony pojazd, przy którym blokowali się niektórzy czołgiści.
  • Port: skorygowano obszar fizyki wokół budynków, żeby nie przenikały przez nie pojazdy.
  • Prochorowka: skorygowano ozdoby terenu i wprowadzono niewielkie zmiany w elementach otoczenia.
  • Prowincja: usunięto duplikaty siatek kolizji na samochodach, które mogą ulec zniszczeniu.
  • Poligon: poprawiono problem na mapie Klasztor, który skutkował przedwczesnym zakończeniem meczu, a także dodano brakujące nazwy pojazdów.
  • Poligon: upłynięcie czasu rozgrywki na mapie Arktyka będzie skutkowało porażką.
  • Poligon: dodano kilka dodatkowych osłon w okręgu przejmowania na mapie Himmelsdorf; boty z drużyny przeciwnej będą przejmować bazę, jeżeli gracze są z dala od klawiatury.
  • Poligon: skorygowano starsze punkty startowe na mapie Karelia, przez które część meczów nie dobiegała końca. Skorygowano punkty startowe nieprzyjacielskich botów.
  • Poligon: Szturm (ofensywa) – poprawiono fazę ataku botów podczas natarcia na północno-zachodni róg mapy.
  • Święta Dolina: poprawiono wiele błędów związanych z punktem stykania się tekstur terenu, nieprawidłowo ustawionymi elementami otoczenia i rozmieszczeniem ozdób.
  • Piaszczysta rzeka: skorygowano rozmieszczenie wybranych elementów otoczenia, usunięto wiszące elementy otoczenia, które nie pasują do kształtu terenu, i usunięto efekty naziemne, które wisiały nad terenem.
  • Step: dodano ponownie brakujące punkty startowe.
  • Bagno: niewielkie korekty elementów otoczenia.
  • Szkolenie na mapie Kopalnie: poprawiono punkty zetknięcia tekstur terenu i skorygowano rozmieszczenie drewnianych studni.
  • Westfield: skorygowano obszar fizyki wokół budynków, żeby nie przenikały przez nie pojazdy; skorygowano rozmieszczenie niektórych elementów otoczenia.
  • Westfield (Szturm): skorygowano jeden z punktów startowych, który był zbyt blisko innego punktu startowego.
  • Westfield: nieznacznie skorygowano ozdoby terenu i dodano ponownie kilka elementów otoczenia.
  • Przedmieścia (Spotkaniowa): Przesunięto punkt startowy drużyny 2 ze względu na równoważenie.
Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper