Część druga Draki w Zombopolis - darmowe DLC do Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Gry
761V
Część druga Draki w Zombopolis - darmowe DLC do Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
Paweł Musiolik | 01.07.2016, 13:15

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, została udostępniona druga część aktualizacji do - Draka w Zombopolis.

Najważniejsza nowością jest powrót wyzwań społecznościowych do gry. Pojawiają się także nowe elementy rozgrywki na podwórkowym polu walki - dostawy na czas gdzie będziemy mogli rywalizować z innymi dostarczając na czas...pizzę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poniżej znajdziecie ogromną listę zmian i nowości.

Nowe funkcje

  • Dostawy na czas: dostarczaj świeżą pizzę Pożeracza i zomburgery do wygłodniałych klientów
    • Zdobywaj medale za bicie rekordów czasu
    • Ukończ wszystkie wyzwania dostawcze, by zdobyć odznakę dla zombie i roślin
    • Czy kiedykolwiek dostarczałeś zomburgery, grając jako koza? Nie? Tak podejrzewaliśmy...
  • Wyzwania społecznościowe: wspólnie z innymi graczami osiągaj wyznaczone cele, by zapełnić licznik postępometru i zdobyć nagrody
    • Postępometr rejestruje i wyświetla postępy społeczności w czasie rzeczywistym
    • Na otwarcie czekają 3 skrzynie – każda jest powiązana z innym celem
    • Gracze mogą śledzić własny wkład w osiągnięcie celu społeczności

Zmiany w balansie

Poprawki dotyczące trybów i map

Mapy „Ziołowego ataku”

  • Zwiększyliśmy zdrowie teleportera Róży z 300 do 500 (jest teraz równe zdrowiu teleportera zombie).

Wielka Biała Północ

  • Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniu 1.
  • Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczek w zadaniach 1 i 2.
  • Zwiększyliśmy trudność minigry dla drużyny atakującej.

Nasiona czasu

  • Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczek w zadaniu 2.
  • Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1, 2 i 3.
  • Zwiększyliśmy trudność minigry dla drużyny atakującej.

Baza księżycowa Z

  • Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1 i 2.
  • Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczek w zadaniach 1 i 2.

Zomburbia

  • Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1, 2 i 6.
  • Zmieniliśmy rozstawienie wieżyczki w zadaniu 2.
  • Zwiększyliśmy trudność minigry dla drużyny atakującej.

Zombopolis

  • Zmieniliśmy rozmieszczenie początkowe roślin i zombie w zadaniach 1 i 2.
  • Usunęliśmy wieżyczkę z zadania 1 i dodaliśmy jedną w zadaniu 3.
  • Zwiększyliśmy zdrowie akumulatora i zombota.
  • Zwiększyliśmy zombossowatość zombota.

Poprawki dotyczące postaci

Kukurydz:

Wariant podstawowy:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka o 5.
  • Zwiększyliśmy obrażenia dystansowe z 5,5 do 6,5.

Don Kukurydz:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 35 do 45.
  • Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności / zasięg obrażeń z 20/30 do 30/40.

Imprezowy Kukurydz:

  • Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 5,5/4,5 do 6/5.
  • Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 20/30 do 15/25.

Kaktus:

Wariant podstawowy:

  • Zwiększyliśmy czas przeładowania z 2 do 2,25.
  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 12 do 10.

Nefrytowy Kaktus:

  • Zwiększyliśmy czas przeładowania z 2 do 2,25.
  • Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 2 do 1.

Ognisty Pożeracz:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 12 do 10.
  • Zmniejszyliśmy zasięg obrażeń z 30 do 25.

Kaktus z Przyszłości:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 10 do 12.
  • Strzały wymagające ładowania zużywają teraz 2-3 pociski na strzał, w zależności od poziomu naładowania.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu na drugim poziomie naładowania z 33,5 do 30.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu na trzecim poziomie naładowania z 58,5 do 55.

Zamaskowany Kaktus:

  • Zmniejszyliśmy mnożnik prędkości rozglądania się po przybliżeniu kamery z 0,065x do 0,1x.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia przy trafieniu z 30 do 28.

Cytryn:

Elektrocytryn:

  • Zwiększyliśmy obrażenia przy trafieniu na drugim poziomie naładowania 20/10 do 25/15.
  • Zwiększyliśmy obrażenia przy trafieniu na trzecim poziomie naładowania 30/20 do 35/25.
  • Zmniejszyliśmy czas przeładowania z 2,5 do 2,25.
  • Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na drugim poziomie naładowania z 6 do 4.
  • Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na trzecim poziomie naładowania z 12 do 8.

Żelazny Cytryn:

  • Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 30/50 do 20/40.
  • Zmniejszyliśmy szybkostrzelność w trybie żelaznym ze 150 do 140.

Pożeracz:

Dziki Pożeracz:

  • Zwiększyliśmy obrażenia z 6,5 do 7,5.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Opancerzony Pożeracz:

  • Zmniejszyliśmy obrażenia z 50 do 45.
  • Usunęliśmy błędy ulepszeń zdrowia – teraz każde będzie dodawało po 10.

Ognisty Pożeracz:

  • Zwiększyliśmy czas przegrzania z 1 do 1,25 sek.

Dyskotekowy Pożeracz:

  • Zmniejszyliśmy obrażenia w trybie dyskotekowym.

Groszkostrzelec:

Komandos Groszek:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 25 do 30.
  • Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 0 do 10.

Kamienny Groszek:

  • Zmniejszyliśmy obrażenia od wybuchu z 15 do 12.

Toksyczny Groszek:

  • Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 3,5 do 2.
  • Zmniejszyliśmy promień wybuchu z 6 do 4,5.

Róża:

Wariant podstawowy:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 20 do 30.

Lodowa Róża:

  • Zwiększyliśmy obrażenia na drugim poziomie naładowania z 25 do 30.
  • Zwiększyliśmy obrażenia na trzecim poziomie naładowania z 40 do 45.
  • Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na pierwszym poziomie naładowania z 4 do 2.
  • Zmniejszyliśmy zużycie amunicji na strzał na drugim poziomie naładowania z 6 do 4.
  • Zmniejszyliśmy czas potrzebny do pełnego naładowania o 0,5 sek.

Słonecznik:

Wariant podstawowy:

  • Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności / zasięg obrażeń z 20/40 do 30/50.

Elektrosłonecznik:

  • Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności / zasięg obrażeń z 20/40 do 30/50.

Gwiazda Sportu:

Wariant podstawowy:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Rugbista:

  • Zwiększyliśmy obrażenia od wybuchu z 4 do 5.
  • Zwiększyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 15 m do 20 m.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Tenisista:

  • Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 7,5/4 do 7/3,5.
  • Zmniejszyliśmy wartość ulepszenia domyślnej prędkości poruszania z 1,1x do 1,05x.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Krykiecista:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Bramkarz:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Gwiazda Motocrossu:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Wrestler:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Supermózg:

Wariant podstawowy:

  • Zwiększyliśmy obrażenia od ciosów z 10 do 15.
  • Zwiększyliśmy obrażenia od drugiego ciosu z 20 do 25.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Śniadaniowy Mózg:

  • Usunęliśmy błąd – przy ulepszonych ciosach wyświetlają się teraz wyższe wartości obrażeń.
  • Zwiększyliśmy zdrowie Śniadaniowego Mózga z 175 do 200.
  • Zwiększyliśmy ulepszenie obrażeń Śniadaniowego Mózga z 1,2x to 1,25x.

Toksyczny Mózg:

  • Zwiększyliśmy tempo zadawania ciosów z 160 do 180.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Astromózg:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Imprezowy Mózg:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Inżynier:

Mechanik:

  • Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 7/5 do 8/6,25.

Hydraulik:

  • Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 3,5 do 2.

Technik Dźwięku:

  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Imp:

Wariant podstawowy:

  • Nieznacznie zwiększyliśmy celność.
  • Nieznacznie zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.

Smoczuś:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 35 do 30.
  • Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności z 20 do 15.

Pachołkowy Imp:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 32 do 16.
  • Zmniejszyliśmy ulepszone obrażenia.

Naukowiec:

Archeolog:

  • Zmniejszyliśmy czas przeładowania z 2,25 do 2.
  • Zwiększyliśmy zasięg obrażeń od broni z 6 do 7 m.

Astronauta:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 15 do 20.
  • Usunęliśmy obrażenia grupowe.
  • Zmniejszyliśmy efekt powiększania się celownika w miarę nieprzerwanego strzelania.

Informatyk:

  • Zmniejszyliśmy mnożnik obrażeń w trybie zagęszczania ruchów z 1,5x do 1,25x.
  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 8 do 6.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przeładowania.

Chemik:

  • Zmniejszyliśmy szybkostrzelność ze 100 do 95.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia z 36 do 35.

Żołnierz:

Wariant podstawowy:

  • Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 7,5/5,5 do 8/6.

Centurion:

  • Zwiększyliśmy obrażenia dystansowe z 8 do 10.

Generał:

  • Zwiększyliśmy celność.
  • Zmniejszyliśmy skuteczność ulepszenia przegrzania.

Arktyczny Żołnierz:

  • Zwiększyliśmy pojemność magazynka z 25 do 30.
  • Zwiększyliśmy ulepszenie pojemności magazynka z 36 do 35.

Lotnik:

  • Zwiększyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 6,5/4,5 do 7/5.

Zamaskowany Snajper:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 15 do 10.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia początkowe/końcowe z 14,8/13 do 14/12.

Dowódca Czołgu:

  • Zmniejszyliśmy wewnętrzny promień wybuchu z 2,5 do 2.
  • Zmniejszyliśmy promień wybuchu z 5 do 4,5.

Strażnik Parku:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 22 do 18.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia od chmury smrodu z 3 do 2,5.

Nurek:

  • Zmniejszyliśmy szybkostrzelność z 75 do 70.
  • Zmniejszyliśmy zasięg pełnej skuteczności/zasięg obrażeń z 20/40 do 15/35.

Pirat:

Kapitan Ogniobrody:

  • Zmniejszyliśmy szybkostrzelność na dystans ze 150 do 125.

Kapitan Imprezowicz:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 10 do 8.
  • Zmniejszyliśmy obrażenia od śrutówki z 30 do 25.

Kapitan Rekinogryz:

  • Zmniejszyliśmy pojemność magazynka z 14 do 10.
Źródło: http://www.pvzgw2.com/pl_PL/news/trouble-in-zombopolis-part-2-release-notes-pl

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper