Bestiariusz Prey jest straszny. W grze jest nawet Nemezis!

Gry
1361V
Bestiariusz Prey jest straszny. W grze jest nawet Nemezis!
Andrzej Ostrowski | 13.12.2016, 11:11

Jeśli coś zdecydowanie sprzedaje , to właśnie bestiariusz tej gry. Jest dosyć unikalny, dość powiedzieć, że w grze znajdziemy nawet odpowiednik Nemezisa, który działa bardzo podobnie do monstrum znanego nam z serii Resident Evil.

Z informacji podanej przez serwis Game Informer wynika, że może rodzajów potworów nie będzie wiele, ale to dlatego, że twórcy idą w jakość, a nie ilość. Każda z bestii jest wyjątkowa. Zobaczcie zresztą sami.

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Cystoidy - najmniejsi z wrogów, wyglądają trochę jak ryby i są bardzo prości w swej budowie. W jaki sposób nam te monstra zagrożą? Po prostu się wysadzą, zachowując się jak miny-pułapki rozlokowane w gniazdach i reagujące na ruch. Ale uwaga, jest mały twist - one też potrafią się poruszyć, zwinąć w kulkę i z ogromną szybkością skoczyć w kierunku gracza.
  • Mimicy - lokalny odpowiednik Obcego z dość paskudną zdolnością, jaką jest zlewanie się z otoczeniem. Mogą zmienić się w zwykły przedmiot, przykładowo kubek lub kosz na śmieci, aby nagle skoczyć na niczego niespodziewającego się gracza. Co zaś jak zabiją jakiegoś człowieka? Wtedy się rozmnożą. Brr...
  • Fantomy - lokalne mięso armatnie opętujące konkretne osoby. Warto jednak wiedzieć, że przy opętaniu, przekazują swojemu nosicielowi jakąś zdolność. Jedne podpalą pomieszczenie, inne porażą wszystko błyskawicą, a jeszcze inne rozpuszczą trujący gaz. Dodatkowo fantomy lubią zwabiać swoje ofiary do siebie, imitując ludzki głos.
  • Poltergeisty - niedorozwinięte fantomy. Ludzi jeszcze nie potrafią, ale przedmioty to co innego. Na dodatek są niewidzialne.
  • Telepaci - tym razem wzorowano się na beholderach, dość powiedzieć, że jeśli ktoś uniknął opętania przez fantoma, to stanie się niewolnikiem telepaty. Co ciekawe, ludzie są świadomi, że ktoś przejął nad nimi kontrolę, stąd zapomnijcie o zabijaniu bezmózgich zombie, to będą nasi koledzy. Twórcy obiecują jednak, że istnieje możliwość uniknięcia ich zabijania.
  • Koszmar - jest tylko jeden, działa dokładnie jak Nemezis w Resident Evil. Potężny stwór, który pojawia się w losowych momentach wraz ze wzrostem siły postaci.

Potwierdzono również, że w grze nie będzie spotkań z bossami.

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/12/07/why-preys-aliens-are-different-than-anything-youve-encountered.aspx

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper