Czym przyjdzie nam operować w Prey? Moce i uzbrojenie

Gry
710V
Czym przyjdzie nam operować w Prey? Moce i uzbrojenie
Andrzej Ostrowski | 19.12.2016, 15:01

Mieliśmy już materiał szczegółowo opisujący zagrożenia, z jakimi przyjdzie nam zmierzyć się w . Nadszedł czas na dowiedzenie się czegoś o środkach zaradczych, czyli mocach i uzbrojeniu.

to nie jest tylko shooter, tylko cała biblioteka mocy pochodzących nie z tego świata. Jakby nie patrzeć, stację Talos I opanowali obcy przybysze. Arkane Studios w kwestii projektowania mocy zna się na rzeczy, wystarczy spojrzeć na Dishonored II. Przyjrzyjmy się jednak, czego będziemy używali w samym .

Dalsza część tekstu pod wideo

Przede wszystkim warto na początku wspomnieć, że obcy mają swoje unikalne zdolności, które będziemy od nich przejmować za pośrednictwem analizy ich genów. Same moce natomiast ulepszymy dzięki narzędziu o nazwie „Neuromod”, które zmieni nasz umysł na tyle, aby potrafił wykorzystać tajemnicze możliwości.

Warto też wspomnieć, że moce, choć potężne i posiadające odpowiednie pauzy pomiędzy kolejnymi użyciami, to mają jedną olbrzymią wadę. Nadużywanie ich ściągnie potężną istotę, która niczym Nemezis będzie na nas polowała. I jak mówią sami deweloperzy, zdecydowanie nie chcemy się z nią spotkać oko w oko. Pamiętacie Obcego z Obcy: Izolacja? Jeśli tak, to wiecie, że w najlepszym wypadku możemy liczyć na to, że odgonimy potwora.

Moce

  • Lift Field – tej mocy nauczymy się od Poltergeista. Pozwoli nam telekinezą podnosić przedmioty, wrogów i nie tylko. Przykładowo dzięki tej mocy dostaniemy się do zablokowanych obszarów.
  • Kinetic Blast – nie wymaga wielu wyjaśnień. Trzeba tylko dodać, że kinetyczny pocisk wpływa mocno na środowisko, pozwalając także pozbywać się z drogi różnych zagrożeń.
  • Leverage – coś podobnego do Lift Field, ale tym razem przyjdzie nam podnieść NAPRAWDĘ CIĘŻKIE przedmioty. Wielkie pojazdy, głazy? Żaden problem.
  • Mimic – marzyliście o tym, aby zmienić się kiedyś w długopis i przeturlać się pod drzwiami? A może chcielibyście stać się krzesłem, licząc na to, że ścigający Was Nemezis nie zdecyduje się na Was usiąść?
  • Mindjack – przejmowanie kontroli nad umysłem naszych przyjaciół. Przypominamy – wszyscy są w pełni świadomi umysłowej kontroli!
  • Psychoshock – moc ofensywna wyłączająca inne psioniczne moce.
  • Remote Manipulation – coś bardziej precyzyjnego niż brutalne podnoszenie głazów. Ta moc zapewni nam zdolność manipulacji obiektami na dystans.
  • Superthermal – zdolność podobna do Kinetic Blast. Tym razem jednak działa jak bomba z opóźnionym zapłonem, dobra do zastawiania zasadzek.

Broń

  • Disruptor Stun Gun – paralizator na krótki dystans. Przyda nam się, jeśli nie chcemy zabić naszego celu.
  • GLOO Cannon – broń strzelająca strumieniem czegoś, co przypomina klej. Nie tylko możemy w ten sposób przykleić wroga do ziemi, ale też naprawić rurę, z której ulatnia się gaz. Możemy też zbudować sobie drabinę, po której się wespniemy, gdzie tylko chcemy.
  • Recycler Charge – granaty tworzące miniaturową czarną dziurę, która wciąga wszystko do swego wnętrza. Co ciekawe, służy do pozyskiwania elementów do rzemiosła.

Warto wspomnieć, że to nie są ani wszystkie moce, ani cała broń, ale przynajmniej na razie tyle zdecydowali się ujawnić deweloperzy.

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2016/12/16/the-powers-in-prey-are-out-of-this-world.aspx

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper