Prey ma działać lepiej niż Dishonored II
Jak wiemy to naprawdę świetna gra, jednak nie jest mistrzostwem jeśli chodzi o techniczną stronę. Według twórców z Arkane Studios, ich kolejna produkcja, uniknie podobnych problemów.
W naszej recenzji Daniel dał najwyższą możliwą notę, gdyż zdecydowanie jest to tytuł wyjątkowy i świetny, jednak grając na zwykłym PlayStation 4 odczuwałem sporo spadków płynności. Oczywiście nie przez całą rozgrywkę, lecz pojawiały się etapy naprawdę męczące i irytujące ze względu na słabą wydajność. Również PC-towcy mieli ogromne problemy z grą, niezależnie od tego, jak potężną maszynę posiadali.
Jak się okazuje wszystkiemu winien był autorski silnik studia, który co prawda został stworzony na podstawie silnika idTech, jednak nie wszystko działało tak, jakby deweloperzy sobie tego życzyli. będzie stało na CryEngine, który jest zarówno potężny, jak i znacznie łatwiejszy w obsłudze.
Twórcy chcą przede wszystkim skupić się na bezproblemowym starcie na PC by odzyskać zaufanie graczy tej platformy, miejmy jednak nadzieję, że posiadacze konsol na tym nie ucierpią, a wręcz przeciwnie, otrzymamy naprawdę dopracowany i w pełni gotowy produkt.