Borderlands 3. Pitchford kusi zrzutami z pokazu technologii

Gry
2283V
Borderlands 3. Pitchford kusi zrzutami z pokazu technologii
Jaszczomb | 01.03.2017, 21:32

Boredrlands 3 w produkcji? Jak najbardziej! Randy Pitchford, szef studia Gearbox Software, przedstawił bardzo wczesne materiały z technologii, jaka ma zasilić nadchodzącą kontynuację serii "Diablo-FPS-ów".

Borderlands 3 miało ujawnić więcej na swój temat po wydaniu przez Gearbox sieciowego Battleborn. Po dwóch pełnoprawnych częściach, dodatkowej odsłonie w postaci Borderlands: The Pre-Sequel i grze od Telltale, fani przezabawnej serii strzelanek wciąż czekają na wielki powrót Borderów wraz właśnie z trzecią częścią.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sprawdźcie też rewelacyjną opowieść w świecie Borderlands od studia Telltale Games

Co prawda nie dostaliśmy zwiastuna ani zrzutów z gry, ale mamy za to ujęcia możliwości technologii, która zostanie wykorzystana do produkcji gry Borderlands 3. Szef Gearbox Software Randy Pitchford pochwalił się niewielką galerią podczas konferencji Unreal Engine.

Wystąpienie Pitchforda zaczyna się w 1:04:16 i zostały pokazane zrzuty z tego, co pozwala zaprojektować Unreal Engine 4. Prezentacja ujawnia powrót do pustynnych lokacji z pierwszej części, choć całkiem możliwe, że przygotowali to na szybko, wzorując się na jedynce, by mieć co pokazać widowni.

Wciąż mamy do czynienia z kreskówkową grafiką (nie jest to cel-shading, ale takie wrażenie mogą sprawiać mocno zarysowane kontury otoczenia i obiektów), a silnik pozwoli na znacznie lepsze zachowanie światła. Pokazano też postać bandyty w wersji żeńskiej - każdy szczegół jest istotny! Niestety prawdopodobnie prace nad trójką są w bardzo wczesnym stadium i nie ma co się nastawiać na premierę w tym roku.

Borderlands 3 - zapowiedź podczas konferencji Unreal Engine

Źródło: Twitch

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper