Horizon Zero Dawn. Aktualizacja 1.10 - co nowego?

Gry
2288V
Horizon Zero Dawn. Aktualizacja 1.10 - co nowego?
Paweł Musiolik | 21.03.2017, 17:51

Horizon: Zero Dawn otrzymało aktualizację 1.10. Tym razem poza wieloma poprawkami, ekipa Guerrilla Games dołożyła trochę nowych rzeczy, które usprawnią rozgrywkę. Zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy związane z interfejsem gry.

Aktualizacja Horizon Zero Dawn poza zajęciem się błędami, które były zgłaszane przez graczy, dodaje także nowości w samej rozgrywce. Chociaż nie są to ogromne zmiany, to jednak opcja kupna kilku przedmiotów jednocześnie ucieszy niejednego gracza. Pojawia się także możliwość odwrócenia osi X. Deweloper także pogrzebał w ekonomii gry (ceny kupna/sprzedaży, częstotliwość wypadania przedmiotów), a także popracował nad SI ludzi i robotów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Świetna sprzedaż Horizon Zero Dawn

Jak wygląda pełna lista zmian w aktualizacji 1.10 do Horizon Zero Dawn?

Nowości

  • Dodano opcję kupna kilku przedmiotów jednocześnie przez przytrzymanie X
  • Dodano opcję odwrócenia osi X

Balans gry

  • Kilka poprawek w ekonomii gry (częstotliwość wypadania przedmiotów, redystrybucja, koszt)
  • Poprawki w SI ludzi i maszyn
  • Poprawki w miksie dźwięku 2.1

Poprawki w grze

Poprawi w postępach gry/zadaniach:

  • Poprawiono błąd w misji “The Point of the Spear” który powodował teleportowanie gracza poza teren zadania
  • Poprawiono błąd w misji “The Point of the Spear” który pozwalał na kupno ognistych strzał zamiast ich wytworzenia
  • Poprawiono błąd w misji “The Proving”, który blokował postęp w rozgrywce
  • Poprawiono błąd w misji “The War-Chief’s Trail” gdzie po szybkiej podróży przestawała działać SI od Sony
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Revenge of the Nora”, który powodował  blokowanie się gracza na niewidzialnej ścianie
  • Poprawiono błąd w misji “The Sun Shall Fall”, który blokował postęp jeśli odbyliśmy szybka podróż
  • Poprawiono błąd w misji “The Face of Extinction”, który nie został poprawiony w pierwszej aktualizacji, a który blokował postęp
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “The Forgotten”, który utrudniał wspinaczkę
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich”, który uniemożliwiał zwrócenie miecza Ravanowi
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich”, który powodował niewyświetlanie śladów
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich”, który blokował postęp znikającą Rokashą po przeładowaniu gry po rozmowie z Kaedi
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich” uniemożliwiający rozmowę z Nasanem
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Luck of the Hunt” który powodował niemożność ukończenia misji jeśli wyrzuciliśmy 4 skóry dzika
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Healer’s Oath” powodujący brak opcji ukończenia misji jeśli wcześniej mieliśmy wymagane przedmioty
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Traitor's Bounty” powodujący niepojawianie się Vanashy
  • Poprawiono błąd w misji pobocznej “Hunter's Blind” nie pozwalający na podejrzenie mapy gry
  • Poprawiono błąd w Kotle Xi, który pozwalał na ucieczkę z komnaty zbyt wcześnie
  • Poprawiono zaliczanie ukończenia skażonych stref z dystansu
  • Poprawiono błąd, który powodował blokowanie się graczy w bunkrach lub Kotłach

Poprawki ogólne:

  • Poprawiono błąd w misji "The Point of the Spear", który powodował pojawienie się zbędnej opcji dialogowej po przeładowaniu gry gdy porozmawialiśmy wcześniej z Rostem
  • Poprawiono błędy z misją “A Seeker at the Gates”
  • Poprawiono błąd w misji “Revenge of the Nora” w którym nasz zwierzak uniemożliwiał jego osiodłanie
  • Poprawiono błąd w misji “Terror of the Sun” który uszkadzał zapis gry gdy przeładowaliśmy grę w trakcie walki z Behemotem
  • Poprawiono błąd w misji “The Face of Extinction” gdzie pojawiał się szary prostokąt przed startem pierwszej scenki epilogu
  • Poprawiono tekstury w lokacji “Devil’s Grief”
  • Poprawiono uzyskiwanie danych gdy po przejęciu Żyrafa odbyliśmy szybką podróż zamiast z niego zeskoczyć
  • Poprawiono czas odnowy spowolnienia czasu podczas wybierania broni z koła wyboru
  • Poprawiono odblokowanie trofeum za 10 zabójstw z wykorzystaniem czułych punktów
  • Poprawki gdy czas gry przekroczył 200 godzin
  • Poprawiono wyświetlanie znaczników w grze
  • Poprawiono kontekstowe menusy
  • Poprawiono przenikanie przez tekstury i blokowanie się w mapie świata
  • Poprawiono przenikanie obiektów
  • Poprawki w animacji ludzi i maszyn
  • Poprawki przy pomijaniu scenek
  • Poprawki w modyfikacjach broni i zbroi
  • Poprawki w płynności gry

Poprawki zawieszania gry

  • Poprawiono błąd gdy udało się uwolnić więźnia w obozie bandytów po śmierci ostatniego z nich
  • Poprawiono błąd po zniszczeniu alarmu gdy zabiliśmy wszystkich bandytów
  • Inne poprawki

Horizon: Zero Dawn - rozgrywka z PS4 Pro

 

Źródło: http://community.eu.playstation.com/t5/Horizon-Zero-Dawn/Horizon-Zero-Dawn-Patch-1-10/m-p/25002974

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper