Horizon Zero Dawn. Aktualizacja 1.10 - co nowego?
Horizon: Zero Dawn otrzymało aktualizację 1.10. Tym razem poza wieloma poprawkami, ekipa Guerrilla Games dołożyła trochę nowych rzeczy, które usprawnią rozgrywkę. Zwłaszcza jeśli chodzi o sprawy związane z interfejsem gry.
Aktualizacja Horizon Zero Dawn poza zajęciem się błędami, które były zgłaszane przez graczy, dodaje także nowości w samej rozgrywce. Chociaż nie są to ogromne zmiany, to jednak opcja kupna kilku przedmiotów jednocześnie ucieszy niejednego gracza. Pojawia się także możliwość odwrócenia osi X. Deweloper także pogrzebał w ekonomii gry (ceny kupna/sprzedaży, częstotliwość wypadania przedmiotów), a także popracował nad SI ludzi i robotów.
Świetna sprzedaż Horizon Zero Dawn
Jak wygląda pełna lista zmian w aktualizacji 1.10 do Horizon Zero Dawn?
Nowości
- Dodano opcję kupna kilku przedmiotów jednocześnie przez przytrzymanie X
- Dodano opcję odwrócenia osi X
Balans gry
- Kilka poprawek w ekonomii gry (częstotliwość wypadania przedmiotów, redystrybucja, koszt)
- Poprawki w SI ludzi i maszyn
- Poprawki w miksie dźwięku 2.1
Poprawki w grze
Poprawi w postępach gry/zadaniach:
- Poprawiono błąd w misji “The Point of the Spear” który powodował teleportowanie gracza poza teren zadania
- Poprawiono błąd w misji “The Point of the Spear” który pozwalał na kupno ognistych strzał zamiast ich wytworzenia
- Poprawiono błąd w misji “The Proving”, który blokował postęp w rozgrywce
- Poprawiono błąd w misji “The War-Chief’s Trail” gdzie po szybkiej podróży przestawała działać SI od Sony
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Revenge of the Nora”, który powodował blokowanie się gracza na niewidzialnej ścianie
- Poprawiono błąd w misji “The Sun Shall Fall”, który blokował postęp jeśli odbyliśmy szybka podróż
- Poprawiono błąd w misji “The Face of Extinction”, który nie został poprawiony w pierwszej aktualizacji, a który blokował postęp
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “The Forgotten”, który utrudniał wspinaczkę
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich”, który uniemożliwiał zwrócenie miecza Ravanowi
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich”, który powodował niewyświetlanie śladów
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich”, który blokował postęp znikającą Rokashą po przeładowaniu gry po rozmowie z Kaedi
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Robbing the Rich” uniemożliwiający rozmowę z Nasanem
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Luck of the Hunt” który powodował niemożność ukończenia misji jeśli wyrzuciliśmy 4 skóry dzika
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Healer’s Oath” powodujący brak opcji ukończenia misji jeśli wcześniej mieliśmy wymagane przedmioty
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Traitor's Bounty” powodujący niepojawianie się Vanashy
- Poprawiono błąd w misji pobocznej “Hunter's Blind” nie pozwalający na podejrzenie mapy gry
- Poprawiono błąd w Kotle Xi, który pozwalał na ucieczkę z komnaty zbyt wcześnie
- Poprawiono zaliczanie ukończenia skażonych stref z dystansu
- Poprawiono błąd, który powodował blokowanie się graczy w bunkrach lub Kotłach
Poprawki ogólne:
- Poprawiono błąd w misji "The Point of the Spear", który powodował pojawienie się zbędnej opcji dialogowej po przeładowaniu gry gdy porozmawialiśmy wcześniej z Rostem
- Poprawiono błędy z misją “A Seeker at the Gates”
- Poprawiono błąd w misji “Revenge of the Nora” w którym nasz zwierzak uniemożliwiał jego osiodłanie
- Poprawiono błąd w misji “Terror of the Sun” który uszkadzał zapis gry gdy przeładowaliśmy grę w trakcie walki z Behemotem
- Poprawiono błąd w misji “The Face of Extinction” gdzie pojawiał się szary prostokąt przed startem pierwszej scenki epilogu
- Poprawiono tekstury w lokacji “Devil’s Grief”
- Poprawiono uzyskiwanie danych gdy po przejęciu Żyrafa odbyliśmy szybką podróż zamiast z niego zeskoczyć
- Poprawiono czas odnowy spowolnienia czasu podczas wybierania broni z koła wyboru
- Poprawiono odblokowanie trofeum za 10 zabójstw z wykorzystaniem czułych punktów
- Poprawki gdy czas gry przekroczył 200 godzin
- Poprawiono wyświetlanie znaczników w grze
- Poprawiono kontekstowe menusy
- Poprawiono przenikanie przez tekstury i blokowanie się w mapie świata
- Poprawiono przenikanie obiektów
- Poprawki w animacji ludzi i maszyn
- Poprawki przy pomijaniu scenek
- Poprawki w modyfikacjach broni i zbroi
- Poprawki w płynności gry
Poprawki zawieszania gry
- Poprawiono błąd gdy udało się uwolnić więźnia w obozie bandytów po śmierci ostatniego z nich
- Poprawiono błąd po zniszczeniu alarmu gdy zabiliśmy wszystkich bandytów
- Inne poprawki
Horizon: Zero Dawn - rozgrywka z PS4 Pro