Mass Effect Andromeda z aktualizacją do wersji 1.06

Gry
796V
Mass Effect Andromeda z aktualizacją do wersji 1.06
kalwa | 11.05.2017, 11:05

Mass Effect Andromeda w nowej wersji ma mieć lepiej działające przerywniki filmowe oraz ogólnie lepiej działać jeśli chodzi o płynność i stabilność.

Mass Effect Andromeda w nowej aktualizacji doczeka się nie tylko poprawek w temacie stabilności czy przerywników filmowych, ale również jeśli chodzi o balans rozgrywek wieloosobowych. Deweloperzy z BioWare zapewniają, że słuchają głosów graczy i tym samym reagują na doniesienia o problemach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mass Effect Andromeda z łatką do wersji 1.05, która poprawia wygląd twarzy

Oto pełna lista zmian jakie aktualizacja 1.06 wprowadzi do Mass Effect Andromeda:

  • Naprawiono błąd powodujący, że poziom trudności rozgrywki jednoosobowej wpływał na tryb wieloosobowy
  • Poprawiono stabilność i płynność
  • Wprowadzono różne poprawki dla przerywników filmowych
  • Naprawiono błąd powodujący, że SAM niewłaściwie informowało bohatera o otrzymaniu e-maila
  • Opcje dialogów nie będą już szare jeśli nasza postać ma coś jeszcze do powiedzenia
  • Poprawiono czytelność napisów
  • Maksymalny poziom Nexus wzrasta do 29
  • Zmiany w balansie na wyższych poziomach trudności
  • Zlikwidowano błąd z animacją, kiedy postać nieprzerwanie skakała bądź zmieniała kierunek
  • Zwiększono ilość automatycznych zapisów, które mogą być jednocześnie przetrzymywane
  • Od tej pory specjalne przedmioty nie będą przenoszone do Nowej Gry+
  • Naprawiono błąd, który powodował niewyświetlanie napisów w kole dialogowym, po wyłączeniu ich
  • Usunięto problem z AVP resetującym się do wartości 0 na każdej planecie oprócz Kadara
  • Pancerze na klatkę piersiową mają od tej pory ograniczenia związane z poziomami
  • Bonusowe przedmioty - jak Pathfinder - mogą być teraz rozmontowane
  • Poprawiono reakcje na manewrowanie drążkami analogowymi
  • Naprawiono błąd powodujący, że Remnant VI przestawał atakować
  • Zlikwidowano błąd powodujący, że czasami niemożliwe było odrodzenie sojusznika
  • Zlikwidowano problem powodujący, że bohater nie mógł romansować jednocześnie z Peebee oraz Cora
  • Zlikwidowano problem powodujący, że bohater nie mógł romansować jednocześnie z Peebee oraz Vetra
  • Naprawiono błąd występujący podczas H-047C, kiedy to przeciwnicy blokowali się w skałach i niemożliwe było zabicie ich
  • Opuszczenie Nomada podczas spadania za granicę nie powoduje już nieskończonego ekranu ładowania
  • Turbodoładowanie nie zużywa zapasu amunicji w broni z ulepszeniem “Klasyczny odprowadzacz ciepła”
  • Naprawiono interakcję z datapadem w misji “Poszukaj skradzionego rdzenia napędu”
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zmianę przypisania skoku Nomada
  • Naprawiono błąd powodujący, że Cora powoli opadała na ziemię po szarży na przeciwnika w powietrzu
  • Poprawiono działanie gry na Eos podczas zbliżania się lub przenoszenia się szybką podróżą do Prodromos
  • Wczytanie autozapisu nie zablokuje postępów po napotkaniu kettów w pobliżu stacji przekaźnikowej w lokalizacji 1
  • Usunięto przelatywanie postaci gracza przez Tempesta po wczytaniu autozapisu w kosmosie
  • Zmniejszono koszt wyposażenia oddziałów szturmowych i zwiększono jego skuteczność
  • Domyślne imię postaci gracza może teraz zostać przeniesione do Nowej Gry+
  • Naprawiono awarię gry występującą, kiedy główne menu jest otwarte dłużej niż dwie minuty
  • Naprawiono awarię gry występującą podczas powrotu z trybu online do głównego menu
  • [Online] Naprawiono błąd powodujący wielokrotne kucanie postaci gracza podczas interakcji z urządzeniem
  • [Online] Postać gracza po śmierci nie przelatuje już przez podłogę po ataku ascendenta w strefie ewakuacyjnej bazy ogniowej Lodołamacz
  • [Online] Wprowadzono poprawki zmniejszające opóźnienia u graczy i hostów

Mass Effect Andromeda na porównaniu stanu sprzed i po aktualizacji

 

Źródło: własne

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper