Prey. Aktualizacja 1.02 naprawia błąd z nieskończonym wytwarzaniem przedmiotów
Prey jest na rynku od półtora tygodnia i dopiero teraz nadeszła aktualizacja wyłączająca pewien błąd ułatwiający grę. To oczywiście nie są jedyne zmiany.
Prey trafiło ostatnio do sprzedaży i z miejsca rozkochało w sobie graczy. Co prawda gra nie ma za wiele wspólnego z poprzedniczką o tym samym tytule, ale zgrabne połączenie RPG-owego shootera opartego na eksploracji z horrorem pozwoliło zdobyć produkcji mocne 8,5/10 w naszej recenzji.
Prey posiada ciekawy system wytwarzania przedmiotów, gdzie wszystko, co znajdziemy w grze, da się przerobić na cztery rodzaje surowców. Problem w tym, że kiedy przerabialiśmy same surowce, ich liczba się zwiększała, dając dostęp do nieograniczonych możliwości tworzenia niezbędnych przedmiotów, m.in. neuromodów zapewniających punkty umiejętności.
Dostępna od dzisiaj aktualizacja 1.02 eliminuje ten błąd włącznie z kilkoma innymi niedociągnięciami. Co prawda lista konsolowych zmian nie jest jeszcze dostępna, ale deweloper poleca spojrzeć na listę z pecetowego update'u:
- poprawka niepozwalająca uszkodzić się zapisanym stanom gry,
- naprawa już uszkodzonych stanów gry,
- hakowanie podczas restartowania Power Plant nie powoduje zaprzestania restartu,
- naprawiono problem, przez który postać gracza zaklinowywała się w pewnych okolicznościach,
- Nightmares, jeśli się pojawią, zawsze będą poszukiwać postaci gracza,
- liczne poprawki co do GLOO Guna, którego nie można już wykorzystywać do przechodzenia przez ściany,
- odzyskiwanie przedmiotów nie pozwala już duplikować surowców,
- naprawiono Phantoms, którzy czasem podczas walki zastygali w bezruchu,
- cel misji Kaspara już nie znika
- aktualizacja warstwy dźwiękowej, odpowiednio zmieniająca głośność muzyki, audiologów i scenek przerywnikowych.