Destiny 2. System dobierania graczy nie będzie wspierał trudniejszych raidów
Destiny 2 otrzymuje kolejne informacje, które nie spodobają się części społeczności. Tytuł w dniu premiery będzie pozbawiony trybów free for all. Do tego jedna z największych nowości sieciowej zabawy nie wesprze najtrudniejszych aktywności.
Destiny 2 otrzyma specjalny system dobierania graczy o nazwie Guided Games. W założeniu ma on uprzyjemnić rozgrywkę osobom bez stałych partnerów do gry. Będzie on pozwalał wyszukiwać inne klany oraz graczy, którym brakuje osoby w drużynie i w łatwy sposób wziąć udział w aktywnościach gry. Okazuje się jednak, że w tej funkcji tkwi pewien nieprzyjemny haczyk
Destiny 2. Tak wygląda ekskluzywna zawartość na PS4
Destiny 2 wprowadzi system Guided Games, ale nie będzie on wspierał raidów o heroicznym poziomie trudności. Potwierdzili to twórcy podczas podcastu. Wygląda też na to, że tytuł zaoferuje łatwiejszą wariację tygodniowych wyzwań Nightfall, które do tej pory były najbardziej wymagającą aktywnością w grze.
Jest to naprawdę dziwne i niezrozumiałe posunięcie ze strony Bungie. Firma z jednej strony słucha graczy i zaoferuje im przejrzysty system dołączania do innych użytkowników, ale udostępni go tylko dla aktywności o niższym poziomie trudności. Potwierdzono także brak trybów free for all w dniu premiery - studio doda je jakiś czas po debiucie gry.
Destiny 2 - oficjalny zwiastun "Our Darkest Hour" E3 2017
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.