Destiny 2. System dobierania graczy nie będzie wspierał trudniejszych raidów

Gry
1473V
Destiny 2. System dobierania graczy nie będzie wspierał trudniejszych raidów
Laughter | 15.06.2017, 19:09

Destiny 2 otrzymuje kolejne informacje, które nie spodobają się części społeczności. Tytuł w dniu premiery będzie pozbawiony trybów free for all. Do tego jedna z największych nowości sieciowej zabawy nie wesprze najtrudniejszych aktywności.

Destiny 2 otrzyma specjalny system dobierania graczy o nazwie Guided Games. W założeniu ma on uprzyjemnić rozgrywkę osobom bez stałych partnerów do gry. Będzie on pozwalał wyszukiwać inne klany oraz graczy, którym brakuje osoby w drużynie i w łatwy sposób wziąć udział w aktywnościach gry. Okazuje się jednak, że w tej funkcji tkwi pewien nieprzyjemny haczyk

Dalsza część tekstu pod wideo

Destiny 2. Tak wygląda ekskluzywna zawartość na PS4

Destiny 2 wprowadzi system Guided Games, ale nie będzie on wspierał raidów o heroicznym poziomie trudności. Potwierdzili to twórcy podczas podcastu. Wygląda też na to, że tytuł zaoferuje łatwiejszą wariację tygodniowych wyzwań Nightfall, które do tej pory były najbardziej wymagającą aktywnością w grze.

Jest to naprawdę dziwne i niezrozumiałe posunięcie ze strony Bungie. Firma z jednej strony słucha graczy i zaoferuje im przejrzysty system dołączania do innych użytkowników, ale udostępni go tylko dla aktywności o niższym poziomie trudności. Potwierdzono także brak trybów free for all w dniu premiery - studio doda je jakiś czas po debiucie gry.

Destiny 2 - oficjalny zwiastun "Our Darkest Hour" E3 2017


 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.

Źródło: http://kotaku.com/e3-day-four-podcast-destiny-2s-luke-smith-days-gone-1796111658?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper