Sony wreszcie zaczyna reklamować PS4 Pro
PlayStation 4 Pro mimo zadowalających wyników sprzedaży (co piąta sprzedana konsola od listopada to PS4 Pro), niezbyt było do tej pory reklamowane przez Sony. Ale to chyba pozwoli zaczyna się zmieniać z racji ujawnienia Xboksa One X.
Sony udostępniło dzisiaj dosyć długi materiał wideo (trwa niecałe 3 minuty) w którym przedstawia czym jest PlayStation 4 Pro, co oferuje, co zyskują osoby, które zdecydują się kupić ten model konsoli i jakie gry korzystają najlepiej z dodatkowej mocy sprzętu. Ciężko pozbyć się wrażenia, że to materiał przygotowany w kontrze do zapowiedzi Xboksa One X.
Days Gone - analiza gry na PlayStation 4 Pro w trybie 4K
Microsoft może chwalić się posiadaniem najmocniejszej konsoli na rynku (no, od listopada), zdolnej do wyświetlania grafiki w natywnym 4K (chociaż jak na razie gier w 4K zbyt wiele nie ma). Sony chce więc chce dobrze wykorzystać czas do wypuszczenia konkurenta i przekonać ludzi, że warto wyłożyć 400 dolarów na PS4 Pro, które według wideo - oferuje niewiele mniej w kwestii gier niż konsola Microsoftu.
Reklama PS4 Pro w wykonaniu Sony
Gdyby was ktoś zapytał czy warto kupić PS4 Pro, polecilibyście sprzęt? Jaka jest wasza dotychczasowa opinia o tej konsoli?