Assassin's Creed Origins przywróci grobowce i stawia na realizm

Gry
559V
Assassin's Creed Origins przywróci grobowce i stawia na realizm
Jaszczomb | 03.08.2017, 14:30

Assassin's Creed Origins ma pokazać, na jak duży skok jakościowy stać twórców po dodatkowym roku przerwy. Celują w jakość pierwszych odsłon.

Assassin's Creed Origins przeniesie nas do starożytnego Egiptu, co stanowi odważną decyzję, biorąc pod uwagę, że rozgrywka serii skupiała się zawsze na wspinaczkach po dużych budynkach i korzystaniu z wymyślnych gadżetów. Twórcy jednak planują zdobyć nasze serce innymi elementami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy Assassin's Creed Origins nie wierzą we własną grę

Assassin's Creed Origins przedstawi dzieje asasynów w Egipcie w czasach jeszcze przed naszą erą. Początki bractwa wiązać będą się więc z egipską kulturą, w tym piramidami - a więc grobowcami. W ostatnim numerze Official PlayStation Magazine dyrektor kreatywny gry Ashraf Ismail wypowiedział się na ich temat:

Zbudowaliśmy sporo grobowców w naszej grze i te obejmują wiele zagadek oraz wyzwań, by dostać się do ich środka. Wiele zresztą bazuje na prawdziwych grobowcach, które widzieliśmy przygotowując się do produkcji Assassin's Creed Origins.

Fani serii AC na pewno pamiętają tajne podziemia bazyliki w Wenecji czy we Florencji z przygód Ezio. Tym razem takie lokacje przygotowano z jeszcze większym przywiązaniem do szczegółów, współpracując z historykami.

Wszystko, co znają dzisiejsi naukowcy, zostało wykorzystane w projektowaniu grobowców i staraliśmy się je oddać możliwie najbardziej realistycznie. Przykładowo greckie piramidy wraz z komnatami i korytarzami są oddane autentycznie. Oczywiście pododawaliśmy trochę swoich pomysłów - ale przecież wiele sekretów tamtej cywilizacji wciąż jest nieodkrytych, prawda?

Na pewno trzeba pogodzić realizm z czystą frajdą gry wideo, ale lokacje z poprzednich odsłon pokazały, że Ubisoft ma bardzo kompetentnych projektantów. Więcej sekretnych komnat i zagadek do nich prowadzących przyda się zresztą w serii, która od jakiegoś czasu coraz chętniej stawia na samą walkę. W poprzedniczce Assassin's Creed Syndicate mieliśmy całe drzewka umiejętności poświęcone otwartym starciom.

Jak bardzo przygoda w Egipcie będzie różnić się od ostatnich odsłon, a jak dużo będzie miała wspólnego z pierwszymi częściami - o tym przekonamy się niebawem, 27 października tego roku.

Źródło: http://www.gamesradar.com/assassins-creed-origins-brings-back-tombs-and-theyre-based-on-the-real-thing/

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper