Gwint - najnowsza aktualizacja już dostępna
Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana otrzymało nową aktualizację, która skupia się na poprawie błędów, zmianie balansu i wprowadzeniu wyjątkowego wydarzenia. Pełną listę zmian znajdziecie w naszym newsie.
Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana otrzymało niedawno poprzednią aktualizację, która skupiła się na wprowadzeniu kilku funkcji (zapraszanie znajomych do gry) i naprawie błędów. Pisaliśmy o niej w newsie umieszczonym pod poniższym linkiem.
Gwint - co zmieniło się w poprzedniej aktualizacji?
Tak jak poprzednio, przez 3 dni od wprowadzenia nowej aktualizacji Gwint, będzie można zniszczyć następujące karty:
- Taran
- Komandos Niebieskich Pasów
- Dijkstra
- Ciężka Jazda Burej Chorągwi
- Krasnolud traper
- Niszczące Gradobicie Merigold
- Nenneke
- Książę Stennis
- Odnowa
- Shani
Po zniszczeniu kart wymienionych wyżej, otrzymamy większą ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego, które przydadzą nam się w momencie tworzenia nowych kart o takiej samej wartości.
Poniżej z kolei znajduje się pełna lista zmian.
Nowości:
- Rozpoczęło się Mahakamskie Święto Trunków.
- Gracze mają już możliwość zmiany karty w swoim Profilu.
- Niektóre jednostki otrzymały umiejętność "Zwinny" i mogą zostać zagrane w każdym rzędzie.
- Ukończenie wyzwań w grze jednoosobowej będzie od teraz nagradzane punktami doświadczenia. Gracze, którzy ukończyli wyzwania przed aktualizacją otrzymają zaległe doświadczenie.
Neutralne/Ogólne:
- Niszczące Gradobicie Merigold będzie teraz ranić tylko Brązowe i Srebrne jednostki.
- Czyste Niebo będzie teraz wzmacniać o 1 wszystkie zranione Sojusznicze jednostki.
- Siła karty Szkoła Wilka: Eskel zwiększyła się z 5 do 6.
Potwory:
- Licznik Harpii będzie teraz reagował wyłącznie na sojusznicze Bestie niebędące szpiegami.
- Siła Dagona zmniejszyła się z 6 do 5.
- Nawigator Dzikiego Gonu został oznaczony jako Mag.
- Siła Gryfa zwiększyła się z 8 do 9.
- Siła Ogara Dzikiego Gonu zwiększyła się z 3 do 4.
- Siła Jeźdźca Dzikiego Gonu zwiększyła się z 8 do 9.
Skellige:
- Odnowa umożliwia teraz Wskrzeszenie Brązowej lub Srebrnej Jednostki z własnego Cmentarza, a następnie zmienia jej siłę bazową na 10.
- Siła Lugosa Sinego zwiększyła się z 7 do 8.
- Siła Drakkara Bojowego zwiększyła się z 6 do 7.
- Siła Łucznika Klanu Brokvar zwiększyła się z 7 do 8.
- Siła Wojownika Klanu An Craite zwiększyła się z 10 do 11.
- Siła Łowcy Klanu Brokvar zwiększyła się z 5 do 6.
- Siła Topornika Klanu Tuirseach zwiększyła się z 4 do 5.
Królestwa Północy:
- Taran będzie teraz ranił wrogów o 2 (zamiast o 3). Jeśli cel zostanie zniszczony, zrani innego wroga o 3 (zamiast o 2.)
- Komandos Niebieskich Pasów zostanie teraz zagrany z talii tylko wtedy, gdy na planszy pojawi się inny temerski Sojusznik o sile równej sile Komandosa Niebieskich Pasów.
- Shani będzie teraz dodawać 2 punkty pancerza wskrzeszonej Jednostce (zamiast 5).
- Książę Stennis otrzyma teraz 3 punkty Pancerza (zamiast 5).
- Nenneke pozwoli teraz na przeniesienie jednostek z własnego cmentarza gracza do jego talii.
- Siła Foltesta zwiększyła się z 4 do 5.
- Siła Djikstry zwiększyła się z 3 do 4.
- Siła Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi zmniejszyła się z 8 do 7.
- Siła Rębacza z Crinfrid zwiększyła się z 4 do 5.
Scoia'tael:
- Francesca została oznaczona jako Mag.
- Siła Krasnoluda trapera zmniejszyła się z 8 do 7.
Nilfgaard:
- Siła Morvrana Voorhisa zwiększyła się z 6 do 7.
- Siła Emhyra var Emreis zwiększyła się z 6 do 7.
- Siła Tibora Eggebrachta zwiększyła się z 8 do 10.
- Siła Konnicy Dywizji Alba zwiększyła się z 3 do 4.
Poprawki:
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektórym graczom wyświetlała się starsza wersja listy aktualizacji, zamiast najnowszej.
- Ekran Pakietu Startowego wyświetla teraz informację, że gracz może wybrać 1 Legendarną kartę spośród 3, oraz że jest to Legendarna karta Premium.
- Podczas wyboru Legendarnej karty z Pakietu Startowego, wyświetli się teraz okienko z potwierdzeniem jej wyboru.
- Naprawiono błąd, w którym wybór Legendarnej karty z Pakietu Startowego był możliwy poprzez kliknięcie R2 na PS4.
- Naprawiono błąd, który powodował zatrzymanie gry w momencie gdy przeciwnik Wskrzesił lub Pochłonął kartę podglądaną przez gracza.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wciśnięcie klawisza spacji w okienku czatu podczas meczu rozpoczynało proces pasowania gry.
- Naprawiono błąd, w którym używanie klawiszy strzałek w okienku czatu podczas meczu umożliwiało nawigację pomiędzy kartami.
- Naprawiono błąd, w którym ilustracja rewersu kart z frakcji Skellige nie pojawiała się podczas Tworzenia talii oraz w Beczkach gdy jakość grafiki była ustawiona na poziom niski lub średni.
- Naprawiono błąd, w którym efekty specjalne karty Geralt: Igni wyświetlały się niepoprawnie gdy siła kart w rzędzie wynosiła 20-24.
- Opisy awatarów Jaskier (Wiedźmin 2) oraz Triss (Alternatywny Strój) zostały zaktualizowane i zawierają teraz informację, że były nagrodami w pierwszym sezonie gry rankingowej.
- Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne wyświetlanie się niektórych kart Premium na ręce.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre opisy kart nie wyświetlały się poprawnie w menu Tworzenia talii oraz Kolekcji kart.
Na ten moment to wszystkie zmiany. Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana dostępne jest za darmo w ramach publicznych testów beta. Poniżej znajdziecie zwiastun trybu fabularnego.
Gwint - zwiastun trybu fabularnego