Need for Speed Payback - lista zmian premierowej łatki

Gry
589V
Need for Speed Payback - lista zmian premierowej łatki
Paweł Musiolik | 07.11.2017, 16:12

Need for Speed Payback dostępny jest dla osób, które skuszą się na wersję Deluxe. Osoby niepewne zakupu, lub niechętne wydawaniu większej kwoty pieniężnej, muszą poczekać jeszcze trzy dni. Gdy już to zrobią, czeka na nich premierowa łatka.

Mimo że pierwsze oceny Need for Speed Payback nie napawają optymizmem, to na ostateczny werdykt trzeba poczekać do momentu w którym pojawi się więcej not od recenzentów. Ekipa Ghost Games postanowiła w tej odsłonie serii wrócić do klimatów Szybkich i Wściekłych, co nie każdemu się jednak podoba.

Dalsza część tekstu pod wideo

Need for Speed Payback - przegląd ocen

Deweloper udostępnił nam pełną listę zmian wprowadzanych przez premierową aktualizację gry. Jest tego sporo.

  • Poprawiono działanie gry podczas wydarzenia „Słoneczny sprint”
  • Wydarzenie „Aki Kimura – król driftu” nie będzie powodowało zawieszania się gry
  • Wydarzenie „Ucieczka przez Silver Canyon” nie będzie powodowało zawieszania się gry po pierwszej kolczatce
  • Poprawiono działanie rankingowych zawodów Speedlist
  • Naprawiono błąd, który występował czasem podczas początkowego wczytywania gry
  • Gra nie będzie się zawieszać w trakcie kupowania dostaw, gdy wybrana jest inna wersja językowa niż angielska
  • Wielokrotne powtarzanie wydarzenia „Dzielnicowy drift” nie będzie powodować zawieszania się gry
  • Naprawiono błąd występujący po wyścigu między Makiem i Jess na lotnisko
  • Gra nie będzie się zawieszać na początku trzeciego etapu misji „Konwój”
  • Gra nie będzie się zawieszać po etapie „Dotrzyj na miejsce spotkania” misji „Napad na autostradzie”
  • Wszystkie punkty kontrolne wydarzenia „Kto dba o bezpieczeństwo?” będą przyznawały dodatkowy czas
  • Poprawiono SI policji w misji „Nieudany napad”
  • Wydarzenie „Kawaleria” ma teraz przypisane odpowiednie wymagania dotyczące samochodu
  • Cel misji „Rozłączenie” został zmieniony na „Dojedź do mety”
  • Samochody glin otrzymują teraz więcej obrażeń, gdy trafia się w nie z dużą prędkością od tyłu
  • Strzałki na drodze znajdują się teraz we właściwych miejscach podczas wydarzenia „Żołnierz Podziemia: Sabotaż”
  • Nie będzie się już pojawiał komunikat „Ominięto punkt kontrolny” podczas przejeżdżania przez punkt kontrolny próby driftu wydarzenia „Siła docisku”
  • Kierowcy SI nie będą już wjeżdżać prosto na ścianę po rozpoczęciu Gonitwy Banitów
  • Śmigłowiec w misji „Skyhammer” lata teraz we właściwy sposób
  • Kierowcy SI będą teraz jeździć po odpowiedniej trasie w misji „Gonitwa Banitów”
  • Minimapa w trakcie Gonitwy Banitów będzie teraz poprawnie wyświetlana
  • Kwestia audio pod koniec misji „Zemsta wyścigowca” nie będzie się już powtarzać
  • Poprawiono sterowanie BMW X6M podczas jazdy w terenie
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie zawsze było słychać dźwięk uderzenia w blokadę
  • Samochody nie będą unieruchamiane podczas zbierania jednego z billboardów na pustyni
  • Na ekranie końcowym misji kurierskich będą teraz wyświetlane czasy ich ukończenia
  • „Ucieczka przez miasto” nie może zostać rozpoczęta ulicę dalej od zamierzonego miejsca początkowego
  • Kierowcy ruchu drogowego zostali wysłani do szkoły jazdy i nie będą już wykonywać niedozwolonych skrętów
  • Poprawiono SI glin w trakcie pościgów
  • Usprawniono SI podczas wydarzenia „Slalom po złomowisku” na wysokim poziomie trudności
  • Pozostałości po trawie i krzewach nie będą się już rozmnażać
  • Koła Dodge'a Chargera z 1969 r. nie będą już wystawać przez błotniki w trakcie skrętów w lewo lub prawo
  • Poprawiono kolory ikon różnych wydarzeń
  • Podniesiono wysoki poziom trudności różnych wydarzeń – powodzenia!
  • Krążący kierowca Gearbox został wysłany do szkoły jazdy i nie będzie już się przepychał ze skałami, jeżdżąc po Fortune Valley
  • Gdy rzucisz wyzwanie krążącemu kierowcy Gearboxowi przy wjeździe do tunelu, nie będziesz już rozpoczynać wyścigu ze słupem tuż przed sobą
  • Nawet jeśli przegrasz pierwszy wyścig z Ravem, otrzymasz kartę Speed
  • Komunikat w samouczku tuningu na trasie jest teraz poprawnie wyświetlany
  • Nie będą już lecieć iskry z przednich kół podczas wykonywania ostrych zakrętów na asfalcie
  • Pojazdy SI nie będą już skręcać 1,27 km od celu podczas wydarzenia „Burda w kanionie”
  • Można teraz zmieniać kolor lakieru wraków, które zostały kupione w salonie
  • Poprawiono Si podczas wydarzenia „Holtzman – idzie burza”
  • Panele nadwozia wraku Volkswagena Beetle są teraz poprawnie wyświetlane
  • Koła wraków, które można znaleźć w grze, nie mają już dziwnej pomarańczowej poświaty
  • Naprawiono błąd związany z wyglądem zawieszenia i hamulców wraku Chevroleta Bel Air
  • Wjechanie do sklepu z częściami, gdy wybrany jest widok z maski lub ze zderzaka, nie sprawia już, że kamera zaczyna wirować
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że w Maździe MX-5 nitro pojawiało się w niewłaściwym miejscu, jeśli zamontowany był dyfuzor marki Ghost
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał nałożenie kalkomanii na przód Dodge'a Chargera z 1969 r.
  • Niewykonanie skoku na końcu wydarzenia „Kręty drag” nie będzie już obracało samochodu i stawiało go do góry kołami na trasie
  • Zmieniony został typ ostatnich dwóch punktów kontrolnych próby prędkości „Petarda” na właściwy
  • Model postaci nie nakłada się już na model fotela kierowcy superwraków Forda Mustanga z 1965 r.
  • Opony Forda Roadstera nie są już czarne i błyszczące, gdy zostaną ubrudzone
  • Gra będzie teraz zapisywana przed ostatnim przerywnikiem filmowym, dzięki czemu zniknie konieczność powtarzania wyścigu z Liną w Gonitwie Banitów
  • Po rozpoczęciu wyścigu w Chevrolecie C10 Pickupie z widokiem z maski kamera nie będzie już umieszczana za przednią szybą
  • Superwrak Forda Mustanga z 1965 r. klasy wyścigowej wygląda teraz inaczej niż standardowy model wyścigowy
  • Żetony pokerowe i billboardy są już poprawnie oznaczane na mapie i minimapie po zebraniu / zniszczeniu ich
  • Muzyka jest teraz poprawnie odtwarzana podczas napisów końcowych
  • Felgi przeznaczone do wyścigów drag są teraz dostępne dla pozostałych klas samochodów
  • Kamera nie będzie się trząść w trakcie opuszczani garażu
  • Naprawiono wiele błędów dźwiękowych
  • Wprowadzono wiele poprawek w interfejsie
  • Wprowadzono różne poprawki do lokalizacji gry
  • Wprowadzono różne poprawki do animacji postaci
  • Wprowadzono wiele drobniejszych poprawek i usprawnień
Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper