Assassin's Creed Origins - nadchodzi masa grudniowych atrakcji
Assassin's Creed Origins po premierze udostępniło ograniczone czasowo walki z bossami, ale grudzień przyniesie znacznie więcej - m.in. nowy poziom trudności i skalowanie siły przeciwników.
Assassin's Creed Origins nieco ponad miesiąc temu pokazało, że seria może jeszcze wiele pokazać. Przestawienie się na RPG-a akcji tchnęło nowe życie w asasyńskie IP Ubisoftu i wydawca nie zamierza porzucać swojego tytułu (który w naszej recenzji dostał rewelacyjne 9/10!).
Recenzja: Assassin's Creed Origins
Assassin's Creed Origins zostanie wzbogacone w tym miesiącu o następujące atrakcje:
- nowy poziom trudności Koszmar (ang. Nightmare) - przeciwnicy będą wytrzymalsi i staną się znacznie bardziej niebezpieczni;
- opcja skalowania poziomu przeciwników - opcjonalne podwyższanie poziomu słabszych wrogów, by gra nie przestawała być wyzwaniem;
- przedmioty z płatnych dodatków ("Nightmare" oraz "First Civilization") mają być możliwe do zdobycia ze skrzynek (z dziennych questów lub kupowanych za walutę w grze);
- nowa misja pełniąca rolę trybu hordy (od 32. poziomu);
- nowa misja-niespodzianka;
- nowa Próba Bogów - Sekhmet;
- ponowna możliwość stawienia czoła wcześniejszym Próbom - Anubisowi i Sobkowi.
Dodatkowo ujawniono kolejny zestaw broni i sprzętu do kupienia poprzez mikrotransakcje:
Paczka Gladiator (12 grudnia)
- strój Spaniard’s Armor;
- tarcza Palladium;
- miecz Hercules’ Gladius;
- ciężka broń Labrys;
- włócznia Neptune’s Grasp.
Zapowiedziano też "dziwaczny" zestaw przedmiotów (ang. Wacky Items), którego szczegółów na razie nie znamy, ale ma być dostępny 26 grudnia.