Soul Calibur VI i system walki jednego przycisku

Gry
1076V
Soul Calibur VI i system walki jednego przycisku
Laughter | 12.12.2017, 18:06

Soul Calibur VI otrzymało kolejną porcję gorących szczegółów. Część informacji nie spodoba się osobom, którym przeszkadza kierunek upraszczania bijatyk.

Soul Calibur VI powstaje, aby uczcić 20 urodziny serii. Twórcy pragną też wypełnić lukę w gatunku, bo na konsolach obecnej generacji nie powstała bijatyka 3D skupiona na walce bronią. Kluczową myślą podczas produkcji było określenie gry jako "reboot". Twórcy przyjrzeli się poprzednim odsłonom i wyjęli pewne wnioski na podstawie tego, jak poszczególne części zostały odebrane i w jaki sposób użytkownicy grali. Studio pragnie przytoczyć graczom świat oryginalnego Soulcalibur i opowiedzieć jego historię na nowo. 1586 rok to dla serii bardzo wyjątkowa era, która posiada jeszcze wiele nieopowiedzianych historii.

Dalsza część tekstu pod wideo

Soul Calibur VI i 10 minut czystej rozgrywki

Soul Calibur VI wprowadzi wiele klasycznych postaci, ale i zupełnie nowych debiutantów. Twórcy każą też wyczekiwać informacji na temat gościnnego występu - w IV odsłonie byli to bohaterowie ze świata Star Wars, a w V mogliśmy walczyć Ezio z serii Assassin's Creed.

Podstawowe mechaniki systemu walki nie uległy zmianie. Zmodyfikowano prędkość poruszania, aby każda osoba mogła czerpać radość z grania. Możemy liczyć na obecność samouczka, a całość ma zostać mocno uproszczona:

  • System "Reveresal Edge" pozwoli bronić niemal wszystkie ataki za pomocą jednego przycisku. Twórcy chcą w ten sposób umożliwić nowicjuszom obronę przed bardziej zaawansowanymi graczami.
  • Rozgrywka ma być opracowana w taki sposób, żeby radość z walki dostarczało wykorzystywanie ledwie jednego przycisku.
  • Wrócą potężne ataki "Critical Edges", których wyprowadzenie również zostało uproszczone do jednej komend.
  • Specjalny pasek energii będziemy mogli wykorzystać do odpalenia stanu "Soul Charge". Będzie to tymczasowe wzmocnienie naszych ataków, a część technik będzie możliwa do wyprowadzenia tylko po uprzednim aktywowaniu tej właściwości.
  • Mechanizm "Lethal Hit" jest z kolei opracowywany z myślą o bardziej doświadczonych graczach i pozwoli im na wyprowadzanie potężnych combosów po spełnieniu określonych warunków. Za sprawą tej funkcji zniszczymy ekwipunek przeciwnika
  • Guard Impacts nie będzie już wymagało paska energii

Sama gra jest ukończona w 70%, a premiera odbędzie się w przyszłym roku. Twórcy wspomnieli o temacie edytora postaci. Zaznaczono, że jest on ważną częścią serii i nie zamierzają z niego rezygnować. ​​​​​​

Soul Calibur VI - 10 minut rozgrywki

 

Źródło: https://gematsu.com/2017/12/soulcalibur-vi-theme-reboot-emphasizes-enjoyment-sword-fighting-single-button

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper