EA Sports UFC 3 - aktualizacja 1.02
EA Sports UFC 3 doczekało się kolejnej aktualizacji, która wprowadza sporo zmian, dodaje nowych zawodników oraz balansuje rozgrywkę.
EA Sports UFC 3 mimo obecności dosyć inwazyjnych lootboksów zostało dobrze przyjęte w recenzjach, głównie z powodu dopracowanej rozgrywki i sporej zawartości. Nie ma jednak gry, której nie można usprawnić i poszerzyć nową zawartością.
Recenzja: EA Sports UFC 3 (PS4)
Listę zmian aktualizacji EA Sports UFC 3 do wersji 1.02 otwierają nowi zawodnicy. Są to:
- Colby Covington
- Tom Duquesnoy
- Gökhan Saki
Dalej mamy poprawki w trybie Ultimate Team. Poprawiono interfejs, dodano przedmioty z wielokrotnymi dopałkami. W dalszej kolejności, deweloper zajął się SI rywali. Ci będą po aktualizacji mniej agresywni, rzadziej będą zabierać się za nasze nogi, zmniejszono częstotliwość zmian w chwytach. Zmiany doczekały się też ruchy i zagrywki, które zużywać będą teraz inne wartości wytrzymałości.
Nowości? Sędzia przerwie teraz interakcje po zakończeniu rundy. Część zawodników otrzymała swoje charakterystyczne ruchy, pojawia się kara wytrzymałości w danych wydarzeniach.
Pełna lista zmian aktualizacji 1.02 poniżej.
Aktualizacje zawodnika
- Dodano trzech nowych zawodników;
- Colby'ego Covingtona do wagi półśredniej
- Toma Duquesnoya do wagi koguciej
- Gökhana Sakiego do wagi półciężkiej
- Zmieniono kategorię wagową Yancy'ego Medeirosa na półśrednią oraz przesunięto Jake'a Matthewsa do wagi półśredniej
Kariera
- Dostosowano skok poziomu trudności na poziomie pretendenta
- Zwiększono kondycję dla pierwszej walki na gali WFA
Ultimate Team
- Przedmioty zawodników i ruchów mogą od teraz zawierać czasowe wzmocnienie
- Udostępniono przedmiot wielokrotnego wzmocnienia
- Udoskonalono interfejs użytkownika w wyzwaniach dla jednego gracza
Korekty rozgrywki z udziałem SI
- Zmniejszono agresję SI
- Zmniejszono tendencję SI do blokowaniu kopnięć w nogi
- Zmniejszono częstotliwość SI do przejść grapplingowych po obronach
- Zmniejszono tendencję SI do wyprowadzania ciosów z niekorzystnych pozycji grapplingowych
- Dokonano korekty SI, aby wyprowadzała więcej ciosów w stójce
- Dodano blok Justina Gaetjhe dla jego SI
Poprawki rozgrywki
- Naprawiono różne kombinacje, które nie były wywoływane poprawnie
- Naprawiano dodatkowy cios przy aktywnym nokdaunie, podnoszeniu się i kontry przy przechwyceniu kopnięcia
- Naprawiano dodatkowy cios w pozycji bocznej po mocnym obaleniu
- Naprawiano zawieszenie rozgrywki przy unieruchomieniu ręki w trakcie trójkąta z gardy
- Naprawiono błąd kondycji przy popisowej prowokacji Hollowaya
- Wiele różnych poprawek błędów
Dodatki do rozgrywki
- Dodano interwencje arbitrów w trakcie sekwencji kończenia walki
- Dodano popisowe kombinacje Gokhana Sakiego
- Dodano popisową kombinację Maxa Hollowaya ze zmianą postawy
- Dodano popisowe prowokacje Andersona Silva
- Dodano animację uchylenia się przy ruchu wstecz
- Dodano możliwość sekwencjowania obaleń i prób klinczu po wyprowadzeniu uderzeń
- Dodano możliwość szybkich przejść do prób obaleń po unikach i wyprowadzeniu uderzeń
- Dodano karę do kondycji przy kontuzjach
Lista kombinacji Gökhana Sakiego
Gökhan, podobnie jak inni zawodnicy, posiada zestaw wyjątkowych kombinacji uderzeń. Skorzystaj z poniższego zestawienia, aby wykonać jego kombinacje ruchów:
1 – Jab
2 – Prosty
3 – Sierpowy przednią ręką
3b – Sierpowy w tułów przednią ręką
4 – Sierpowy przednią ręką
5 – Podbródkowy przednią ręką
6 – Podbródkowy tylną ręką
7 – Cios przednią ręką z góry
8 – Cios tylną ręką z góry
Lista kombinacji:
- 1-2-5-4-3
- 1-2-3-3b-Kopnięcie w nogę tylną nogą
- 1-2-3b-5-4-Kopnięcie w nogę tylną nogą
- 2-3-5-5
- 2-5-4-3
- 2-5-2-3-3b
- 2-3b-3-4-3
- 2b-3-3b-Kopnięcie okrężne tylną nogą z uniku
- 3-3b-Kopnięcie okrężne tylną nogą
- 3-5-5-8
- 3-3b-5-8-3
- 3-3b-4-3-4
- 3-4-3b-4-3
- 3-4-3-4-3
- 5-5-8
- 8-7
Korekty rozgrywki
- Dokonano korekty bloku, aby móc zmieniać szybciej blok z wysokiego na niski
- Dokonano korekty przerywania ataków dla jabów i prostych względem przeciwników poruszających się do przodu
- Dokonano korekty częstotliwości i progów kontuzji
- Dokonano korekty wpływu atrybutów grapplingowych na szybkość przejść
- Dokonano korekty logiki klatek dla uderzeń z uchyleniem
- Dokonano korekty kondycji dla zablokowanych uderzeń z uchyleniem
- Usunięto podwójne kombinacje podbródkowe po wyjściu z uchylenia
- Dokonano korekty rozbicia bloku
- Dokonano korekty czasu podniesienia z parteru i rozdzielenia w klinczu przez sędziego
- Skrócono zasięg przewrotu Imanariego
- Dokonano korekty klatek poddań
- Dokonano korekty logiki wymiany kombinacji
- Dokonano korekty premii obrażeń ciosów kontrujących dla poszczególnych kategorii wagowych
- Zmniejszono liczbę trafień, po których interweniuje sędzia przy sekwencji kończenia walki
- Wymuszono przejścia do sprawlu przy nieudanych próbach obaleń z klinczu
- Umożliwiono regenerację zdrowia w trakcie kontuzji do określonego przez obrażenia szczęki poziomu
- Spowolniono szybkość ruchu przy bloku i ruchu do przodu, gdy przeciwnik wyprowadza cios prosty w blok
- Dodano podatność przy uderzeniach z uchyleniem
- Dodano przewagę pędu po obronach przejść z prób poddań krucyfiksem
- Wyłączono przewagę grapplingu przy bloku w pozycji pojedynczego tajskiego klinczu
- Dodano premię do obrażeń dla kontr uchyleń w tył
- Dodano niewielką podatność dla trafień w boki głowy przy ciosach wyprowadzonych w trakcie ruchu do przodu
- Dokonano korekty szybkości i zasięgu obaleń
EA Sports UFC 3 - zwiastun gry