The King of Fighters XIV - aktualizacja 3.00 wprowadza spore zmiany

Gry
395V
The King of Fighters XIV - aktualizacja 3.00 wprowadza spore zmiany
Anna Jurak | 12.04.2018, 10:44

The King of Fighters XIV otrzymało ogromną aktualizację. Co się zmieniło? 

SNK dba o pierwszą odsłonę cyklu wydaną na konsoli PlayStation 4, czyli o The King of Fighters XIV. Do gry trafiła aktualizacja, która poprawiła błędy oraz podjęła próbę zbalansowania postaci.

Dalsza część tekstu pod wideo

The King of Fighters XIV - kolejna postać z DLC na zwiastunie

The King of Fighters XIV to japońska bijatyka, która w 2016 roku trafiła na konsolę PlayStation 4. Do dyspozycji mamy mnóstwo postaci, którymi toczymy potyczki na w pełni trójwymiarowych arenach, jak na przykład w serii Tekken

Aktualizacja 3.00 poprawiła następujące błędy:

  • Naprawiono błąd pozwalający na dalsze ładowanie naładowanych już ruchów specjalnych, jeśli klawisz kierunku został naciśnięty w odpowiednim momencie po pomyślnym naładowaniu ruchu specjalnego
  • Rzuty nie działają już od samego początku postawy obronnej oraz do czasu zablokowania któregoś z ataków przeciwnika
  • Uniki oraz poruszanie się zostały ujednolicone dla wszystkich postaci
  • Zmieniono czas trwania trafienia określonych pocisków podczas trwania w pozycji obronnej
  • Zmieniono współczynniki kolizji dla przeciwników ogłuszonych w powietrzu

Jeśli dawno nie graliście, to warto sprawdzić co się zmieniło. Ogromną, 31 stronicową listę zmian w balansie postaci znajdziecie pod tym linkiem - Update 3.00

Należy również przypomnieć, że najnowsze DLC oferuje 4 postacie do pobrania. Są nimi Oswald, Heidern, Najd oraz Blue Mary, którą widzimy na poniższym trailerze: 

The King of Fighters XIV - zwiastun Blue Mary

 

Źródło: snk-corp.co.jp, YouTube (PlayStation)

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper