The King of Fighters XIV - aktualizacja 3.00 wprowadza spore zmiany
The King of Fighters XIV otrzymało ogromną aktualizację. Co się zmieniło?
SNK dba o pierwszą odsłonę cyklu wydaną na konsoli PlayStation 4, czyli o The King of Fighters XIV. Do gry trafiła aktualizacja, która poprawiła błędy oraz podjęła próbę zbalansowania postaci.
The King of Fighters XIV - kolejna postać z DLC na zwiastunie
The King of Fighters XIV to japońska bijatyka, która w 2016 roku trafiła na konsolę PlayStation 4. Do dyspozycji mamy mnóstwo postaci, którymi toczymy potyczki na w pełni trójwymiarowych arenach, jak na przykład w serii Tekken.
Aktualizacja 3.00 poprawiła następujące błędy:
- Naprawiono błąd pozwalający na dalsze ładowanie naładowanych już ruchów specjalnych, jeśli klawisz kierunku został naciśnięty w odpowiednim momencie po pomyślnym naładowaniu ruchu specjalnego
- Rzuty nie działają już od samego początku postawy obronnej oraz do czasu zablokowania któregoś z ataków przeciwnika
- Uniki oraz poruszanie się zostały ujednolicone dla wszystkich postaci
- Zmieniono czas trwania trafienia określonych pocisków podczas trwania w pozycji obronnej
- Zmieniono współczynniki kolizji dla przeciwników ogłuszonych w powietrzu
Jeśli dawno nie graliście, to warto sprawdzić co się zmieniło. Ogromną, 31 stronicową listę zmian w balansie postaci znajdziecie pod tym linkiem - Update 3.00.
Należy również przypomnieć, że najnowsze DLC oferuje 4 postacie do pobrania. Są nimi Oswald, Heidern, Najd oraz Blue Mary, którą widzimy na poniższym trailerze:
The King of Fighters XIV - zwiastun Blue Mary