PlayerUnknown’s Battlegrounds - druga runda testów mapy Kryptonim: Savage przyniosła sporo nowości

Gry
547V
PlayerUnknown’s Battlegrounds - druga runda testów mapy Kryptonim: Savage przyniosła sporo nowości
Anna Jurak | 17.04.2018, 12:02

Kolejny raz otrzymujemy możliwość sprawdzenia nowej mapy w PlayerUnknown’s Battlegrounds. Co zmieniło się od ostatnich testów mapy Kryptonim: Savage?

Bluehole Studio nie przestaje rozwijać gry PlayerUnknown’s Battlegrounds. Po raz kolejny możemy przetestować nową mapę, którą jest Kryptonim: Savage. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowy wirus. Zagraj w PlayerUnknown's Battlegrounds albo strać dostęp do plików

Testy na eksperymentalnym serwerze testowym potrwają 48 godzin. Dokładnie od dziś do godziny 3:00 w czwartek, 19 kwietnia. Jeśli jeszcze nie posiadacie klucza do bety, to możecie spróbować go otrzymać pod tym linkiem - Zdobądź klucz

Po ostatnich testach wprowadzono zmiany takie jak:

Czerwona strefa:

  • Zmniejszono rozmiar i czas trwania czerwonej strefy.

 

Niebieska strefa:

  • Nowa funkcja umożliwi niebieskiej strefie obliczyć i dostosować czasu bazując na liczbie graczy, która pozostała przy życiu.

 

Spawn Balance:

  • Częstszy spawn granatów
  • Najmocniejszą lunetą do znalezienia w zrzucie jest teraz "8x scope" 
  • Zmniejszono liczbę pojawiających się łodzi i będzie można je znaleźć głównie przy miastach blisko morza

 

Zmiany na mapie (Dodano trzy nowe obszary, które możecie obejrzeć w galerii poniżej):

  • Banyan Grove, środek wyspy
  • Abandoned Quarry, środek wyspy
  • Dock, południowo-wschodnia strona wyspy

 

Poza tym:

  • Poprawiono umiejscowienie obiektów na moście
  • Poprawiono otaczający teren, aby łatwiej było wdrapać się na ląd wychodząc z rzeki
  • Rozjaśniono zbyt ciemne drzwi, trudne do zauważenia

 

 Pogoda:

  • Pogoda zmienia się teraz w czasie rzeczywistym (poprzednio zmieniała się tylko raz podczas meczu)
  • Mokra ziemia mniej się teraz świeci

 

Dźwięk:

  • Poprawiono problem ze słyszalnością kroków
  • Nieco wzmocniono odgłosy deszczu
  • Dodano efekt dźwiękowy w nadmorskim otoczeniu
  • Dodano efekt dźwiękowy na moczarach

 

 UI:

  • Dostosowano oznaczenia siatki na mniejszej mapie

 

Efekty:

  • Poprawiliśmy problem związany z blokowaniem widoczności przez krew w trybie FPP.

 

Naprawa błędów:

  • Naprawiono błąd związany z niezużywaniem paliwa przez łodzie
  • Naprawiono błąd powodujący niewyraźny widok mapy oraz minimapy
  • Naprawiono błąd niepozwalający na natychmiastowe poruszanie się niektórych graczy po korzystaniu z inwentarza
  • Naprawiono błąd nie wyświetlania mini mapy podczas oglądania Death Cam
  • Naprawiono problem nie otrzymywania obrażeń podczas wyskakiwania z pojazdu
  • Killer Spectating mode działa teraz poprawnie nawet po tym, gdy zabójca zginie krótko po zabiciu oglądającego.
  • Kamera powinna teraz działać poprawnie po upadku gracza
  • Naprawiono problem związany z niepoprawnie działającym efektem krwi podczas strzelania do innych graczy
Źródło: steamcommunity.com

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper