Fortnite - kierunek e-sport? Pomóc ma 15 milionów dolarów
W związku z promocją Fortnite'a w Chinach, gra zostanie ukazana jako tytuł e-sportowy. Na ten cel zostanie przeznaczone aż 15 milionów dolarów.
Zaledwie 4 dni temu zastanawialiśmy się wspólnie czy Fortnite rzeczywiście trafi na rynek chiński. Dziś pojawiły się nowe informacje na ten temat. Jedną z takich informacji jest chociażby trailer gry skierowany do graczy z Chin, który znajdziecie pod tym linkiem - Fortnite Chiny.
Informacja o tym, że Tencent wyda 15 milionów dolarów na promocję Fortnite'a jako tytuł e-sportowy czytamy na Twitterze:
Tencent will spend about 15 millions usd to promote Fortnite esports. pic.twitter.com/KtQW7oGKtm
— Shengyi (@Marco_YS35) April 23, 2018
Tencent to chińska firma, która posiada 40% udziałów EpicGames. Nic więc dziwnego, że to właśnie tej firmie powierzono promocję gry na rynek wschodni. Tencent musi się postarać by gracze z Chin zaakceptowali Fortnite'a. Część pieniędzy zostanie przeznaczona na produkcję materiałów wideo, które trafią do mediów społecznościowych. Możemy przypuszczać, że tytuł trafił w dobre ręce. W planach jest również umożliwienie graczom, którzy grają na innych serwerach, przeniesienia danych z ich profili na chińskie konta, aby ich postępy w grze nie zostały utracone.
Nie znamy jeszcze daty oficjalnego debiutu Fortnite'a w Chinach.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fortnite.